مسابقات تکواندو قهرمانی جهان

پیروزی طیبه پارسا مقابل نماینده لهستان

نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود برابر نماینده لهستان و قهرمان اروپا به برتری رسید و راهی مرحله چهارم شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز (پنجشنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

طیبه پارسا نماینده وزن 57- کیلوگرم کشورمان در سومین پیکار رو در روی «پاتریکجا آدامکیوسز» از لهستان دارنده مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی اروپا قرار گرفت و توانست با نتیجه 13 بر 11 این پیروز شود.

هوگوپوش وزن چهارمی کشورمان در دومین مبارزه مقابل «راحله آسمانی» تکواندوکار بلژیک قرار گرفت و توانست با شکست (16 بر 12) این تکواندوکار راهی مرحله سوم شود. او در اولین مبارزه به مصاف «باناسا دیومانده» از ساحل عاج دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا 2012 و 2014 رفت و با نتیجه 12 بر 3 به برتری رسید.

ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید