گل محمدی: انگیزه بازیکنان برای حضور در تمرینات خیلی خوب است

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که پیش‌آمده کارمان هم کمی سخت شده ‌ولی نمی‌توانیم به نیم‌فصل دل‌خوش باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش در دیدار تدارکاتی مقابل  عقاب تبریز اظهار داشت: تمرینات خوبی را پست سر گذاشتیم. امروز هم توانستیم یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم تراکتورسازی گفت: خدا را شکر، انگیزه بازیکنان برای حضور در تمرینات خیلی خوب است. جا دارد اینجا از همه آنها تشکر کنم. ما فردا را به بازیکنانمان استراحت دادیم و از پس فردا دوباره تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از پس فردا وارد تمرینات تاکتیکی می‌شویم، با توجه به تعطیلی مسابقات بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی نبودند ولی انگیزه خوبی داشتند و ما باید بیشتر کار کنیم. خدا را شکر امکاناتمان خوب است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی امروز تیمش مقابل عقاب تبریز گفت: طبیعتا بدن بازیکنان توانایی بازی 90 دقیقه‌ای را نداشت ولی توانستیم بازی تاکتیکی و سریعی به نمایش بگذاریم ولی از نظر اینکه تمام بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند خوب بود.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه افزود: در حال حاضر نگرانی ما مربوط به تیمی است که داریم و تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم. با توجه به محدودیت‌هایی که پیش‌آمده کارمان هم کمی سخت شده است ولی نمی‌توانیم به نیم‌فصل دل‌خوش باشیم که بازیکنانی را جذب کنیم.

وی در مورد شرایط این تیم تا نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر نیز تصریح کرد: از همین حالا باید پرقدرت کارکنیم و آنچه در توان داریم را به کار بگیریم تا بتوانیم رضایت را جلب کنیم. درهر صورت کار سخت است اما این قول را می‌توانم به همه بدهم که هم کادر فنی و هم بازیکنان با تمام قوا برای پیروی تراکتورسازی تلاش خواهند کرد اما اینکه نتایج چگونه خواهد بود فعلاً در مورد این مسئله زود است که حرف بزنیم ولی قطعاً در نیم‌فصل و پست‌هایی که نیاز است بازیکن جذب خواهیم کرد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: فعلاً زود است که در این مورد حرف بزنیم. بازی‌های پلی‌آف بعد از نیم‌فصل لیگ برتر برگزار خواهد شد. فکر می‌کنم بازی‌های نیم‌فصل اول حساس‌تر است و بیشتر می‌توان در مورد این بازی‌ها صحبت کرد.

گل‌محمدی در مورد بازیکنان آکادمی تراکتورسازی نیز گفت: در این هفته بیشتر ازنظر بدنی کارکرده‌ایم و فکر می‌کنم از لحاظ فنی، هنوز فرصت خودنمایی برای بازیکنان جوان وجود دارد و در حال حاضر زود است که در مورد آن‌ها قضاوت کنیم. ولی چیزی که مشخص است این است که بعضی از این جوان‌ها حتماً در اول بازی خواهند کرد و امیدوارم شایستگی خودشان را نشان دهند و اگر واقعاً خوب باشند می‌توانند تا پایان مسابقات نیز در ترکیب قرار بگیرند و این دست خودشان است که به کیفیت و لیاقتشان بازمی‌گردد.

وی در مورد اردوی تراکتورسازی در خارج از کشور نیز خاطرنشان کرد: ما یک اردوی 10 روزه در ترکیه پیش‌بینی کرده بودیم که هنوز قطعی نشده و تا چند روز دیگر وضعیت اردو مشخص می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی در موردحمایت هواداران تیمش نیز گفت: چیزی که انتظار ما است و حتماً محقق می‌شود این است که تراکتورسازی بیشتر از گذشته به حمایت هواداران نیاز دارد و مطمئن هستم که هواداران هم این شرایط را درک می‌کنند و برای حمایت می‌آیند. دل‌خوشی ما این است که یار دوازدهم داریم و امیدوارم با حضور پرشورشان به ما کمک کنند.

وی در مورد خالد شفیعی و محمدرضا اخباری نیز گفت: در مورد محمدرضا اخباری رایزنی کرده بودیم و این بازیکن قطعاً در تراکتورسازی حضور نخواهد داشت. در مورد شفیعی هم‌نظرم را گفته‌ام. تراکتورسازی شرایطی دارد که بازیکنان باید از خود گذشتی کنند، خالد هم بازیکن آزاد بود و اصراری برای حضور قطعی این بازیکن حرفه‌ای نبود. تصمیم شفیعی بر این بود که با ما قرارداد امضا نکند و من هم وقتی دیدم شرایط این‌گونه است قید خالد را زدم و فکر نمی‌کنم جایی در تراکتورسازی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید