سرپرست سازمان لیگ والیبال: به مسائل خصوصی بانوان ورود نمی‌کنیم

سرپرست سازمان لیگ والیبال گفت: درباره لیگ برتر والیبال هم هنوز هیچ تصمیم جدیدی نگرفته‌ایم و مشخص نیست این رقابت‌ها قرار است بر چه اساسی برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، منوچهر پورحسن درباره این که بر چه اساس در جلسه کمیته انضباطی 3 بانوی تیم والیبال امید ایران شرکت کرده، اظهار داشت: حضور من در این جلسه بر اساس آیین نامه کمیته انضباطی بوده است و من به عنوان سرپرست سازمان لیگ باید در این جلسه شرکت می‌کردم.

وی درباره این که آیا محرومیت این 3 بانوی والیبالیست زیاد نیست، گفت: در این باره نمی‌توانم نظر بدهم اما آنها می‌توانند درخواست تجدیدنظر بدهند و اگر باز هم به نتیجه نرسیدند از کمیته استیناف بخواهند رأیی که صادر شده را بررسی کند.

سرپرست سازمان لیگ والیبال تصریح کرد: ما به مسائل خصوصی بانوان والیبالیست کاری نداریم و در این زمینه دخالت نمی‌کنیم. هر مسئله ای هم که بین آنها بوده به خودشان مربوط است. رای کمیته انضباطی هم به خاطر این است که در چارچوب وظابفشان در تیم ملی عمل نکرده‌اند.

پورحسن در پایان خاطرنشان کرد: درباره لیگ برتر والیبال هم هیچ تصمیم جدیدی نگرفته‌ایم و مشخص نیست این رقابت‌ها قرار است به چه صورت برگزار شود. 

دیدگاه تان را بنویسید