حرف های عاشورزاده پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان

تکواندوکار مازندرانی وزن 58- کیلوگرم کشورمان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و با آمادگی ذهنی و روانی که کسب کردم به عنوان نماینده ایران در روز چهارم رقابت‌ها بهترین نتیجه را می‌گیرم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرزان عاشورزاده، نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان که دومین حضور خود را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه خواهد کرد، این روزها بیش از هرچیز خود را آماده می‌کند تا بتواند دومین مدال طلای خود در این رقابت‌ها را کسب کرده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. فرزان پیش از این مدال‌های رنگارنگی را در کارنامه خود ثبت کرده و حالا می‌خواهد بار دیگر طعم شیرین قهرمانی را در این رویداد بزرگ تکواندو بچشد.

وی در خصوص وضعیت آمادگی خود پیش از اعزام به این مسابقات گفت: از اسفندماه به مدت 4 ماه اردوی آماده سازی خود را در شرایطی خوب پشت سر گذاشتیم. تمامی تکواندوکاران حاضر در تیم بهترین‌های وزن خودشان هستند. انشاا... همگی توانایی خود را به نمایش بگذاریم و برای سومین بار بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

قهرمان جهان 2015 در خصوص تغییرات و تاثیرات این اردو افزود: با 50 درصد آمادگی تمرینات خود را آغاز کردم و توانستم نقاط ضعف خودم را برطرف کنم. تا روز مسابقات به اوج آمادگی می‌رسم و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

عاشورزاده اینطور ادامه داد: در وزن من 87 نفر ثبت نام کرده‌اند و همگی مدعی قهرمانی هستند، پیش از این با حریفانم مبارزه کرده‌ام و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم اما به توانایی خودم ایمان دارم و به نظرم کسی می‌تواند با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شود که با اعتماد به نفس بالا مبارزه کند.

نماینده وزن دوم کشورمان تصریح کرد: دنیای قهرمانی برد و باخت دارد، من در سال گذشته نتوانستم موفق باشم اما در این رقابت‌ها با تجربه بیشتری حضور پیدا کرده و مسابقات سال 2017 را با نتیجه‌ای درخشان آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین حریفانش در این رقابت‌ها کدام کشورها هستند؟ گفت: همه نفرات حاضردر این مسابقات مدعی هستند و هر تیم می‌بایست حداقل سه بازیکن قدرتمند داشته باشد تا بتواند بر روی سکوی قهرمانی بایستد. ما 8 نفر متحد هستیم تا انشاا... همانطور که شایسته است و سختی کشیدیم به نتیجه برسیم. به نظرم با توجه به اینکه تیم ایران 8 مهره خوب در اختیار دارد کسب سکوی قهرمانی دور از انتظار نیست و می‌توانیم از عنوان دوره قبل خود دفاع کنیم.

دارنده طلای مسابقات قهرمانی آسیا با اشاره به تجربه حضورش در دوره گذشته بیان کرد: میدان سختی را پیش رو داشته و باید 6 تکواندوکار را از پیش رو برداریم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. در این رویداد عیار بازیکنان و تیم مشخص می‌شود و کسی که شایسته عنوان قهرمانی باشد به مدال طلا می‌رسد.

عاشورزاده در پاسخ به این سوال که آیا قول مدال می‌دهد یا خیر؟ گفت: من قول مدال نمی‌دهم اما مطمئن باشید همه تلاشم را می‌کنم و هیچ چیز کم نمی‌گذارم و اگر خدا بخواهد می‌توانم مدال طلای دیگری را در کارنامه خود ثبت کنم.

وی در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و کادرفنی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با بهترین نتیجه مزد زحمات و محبت آنها را بدهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید