امیر غفور: باید ایراداتمان را برطرف کنیم و درس بگیریم

قطر پاسور تیم ملی والیبال گفت: مسابقه پایاپایی بود اما در امتیازهای حساس اگر باهوش‌تر عمل می‌کردیم، نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر غفور پس از شکست سه بر صفر ایران برابر روسیه در هفته سوم لیگ جهانی 2017 گفت: در این هفته بازی‌های خوبی انجام ندادیم. این نتایج دلایل مختلفی دارد و قطعاً پس از آسیب شناسی و کارشناسی مشخص خواهد شد اما نکته مهم این است که از آنها درس بگیریم تا در مسابقات بعدی موفق عمل کنیم.

ملی پوش والیبال ایران با بیان اینکه دو هفته اول و دوم لیگ جهانی را خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم، گفت: در هفته سوم با تحلیل رفتن بدن‌ها و به وجود آمدن آسیب دیدگی‌ها، نتیجه مطلوبی نگرفتیم.

امیر غفور ادامه داد: برابر روسیه تیم جوان ایران وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت. مسابقه پایاپایی بود اما در امتیازهای حساس اگر باهوش‌تر عمل می‌کردیم، نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم.

وی تصریح کرد: دو بار در امتیازهای حساس تیم‌های مقابل به تیم ایران رسیدند، یک بار برابر آمریکا و یک بار هم امروز این اتفاق افتاد. هر چند در والیبال این اتفاق معمولی است اما مهم این است که آسیب شناسی شود و ایرادات را برطرف کنیم و درس بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم های آمریکا، لهستان و روسیه مغلوب شد و به کار خود در دور مقدماتی این رقابت‌ها پایان داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید