واکنش جدید فدراسیون درباره محرومیت سه دختر والیبالیست

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره حکم‌های صادر شده برای بازیکنان زیر ۲۳ سال دختران، بیان کرد: تا به امروز در رابطه با این قضایا گذشت شده است، اما از این روز به بعد تصمیمات جدی دراین‌باره خواهیم گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمیته‌ انضباطی فدراسیون والیبال در احکامی سه ملی‌پوش تیم‌ ‌ملی بانوان زیر ۲۳ سال را از فعالیت در رشته ورزشی والیبال از یک تا سه سال محروم  کرد. نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال هشدار داد دیگر گذشتی در کار نیست.

فریبا صادقی درباره احکامی که در رابطه با این سه ملی‌پوش صادر شد، بیان‌ کرد: سبک و سنگینی حکم را چه کسی مشخص می‌کند؟ کمیته‌ انضباطی رییس دارد و رییس نیز یک فرد قانونمند و قاضی است و با توجه به میزان سهل‌انگاری و اشتباه ملی‌پوشان حکم را صادر کرده است.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در ادامه‌ افزود: تا به حال در رابطه با موارد قضایی این‌چنینی گذشت شده است و به همین دلیل احکام صادر شده به نظر سنگین می‌آید. از امروز به بعد با رفتارهای اینچنینی این گونه برخورد خواهد شد.

صادقی درباره دلایلی که موجب شد این سه دختر ملی‌پوش به کمیته‌ انضباطی بروند، بیان‌ کرد: درگیری‌های لفظی شدید و ادامه‌دار بودن این درگیری‌ها در طول روزهای مسابقات، توجه نکردن به تذکرات سرپرست و سرمربی در رابطه با قطع حاشیه‌ها، امتناع از بازی و عملکرد فنی ضعیف که موجب شد تیم‌ ‌نتیجه‌ ضعیف در رقابت‌ها بدست بیاورد از دلایل بررسی وضعیت این سه ملی پوش در کمیته انضباطی بود.

رییس کمیته انضباطی نیز درباره سنگین بودن احکام صادره اظهار کرد: احکام صادر شده تصمیم اعضای کمیته انضباطی حاضر در جلسه بوده است و از دید اعضا، احکام سنگین نیست.

علی فرخی در پاسخ به این سوال که نظیر این اتفاقات (امتناع از بازی) بارها در والیبال مردان مشاهده است آیا فکر نمی‌کنید احکام صادره برای بانوان کمی سنگین باشد؟ گفت: چنین مورد مشابه درگیری در بین مردان نداشته‌ایم.

دیدگاه تان را بنویسید