لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

اسپراو: تیم‌های سختی همانند هفته‌های گذشته پیش‌رو داریم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: در هفته سوم در لهستان تیم‌های سختی همانند هفته‌های گذشته پیش‌رو داریم که نباید هیچ یک را دست کم گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جان اسپراو در نشست خبری قبل از شروع هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: اولین تجربه لیگ جهانی من در شهر کاتوویسه برمی‌گردد به 100 سال پیش و در سال 2007.

وی تصریح کرد: جو ورزشگاه، تشویق مداوم تماشاگران و عشق مردم به والیبال برایم تعجب برانگیز بود و این موضوع انگیزه لهستانی‌ها را برای بازی در چنین شرایطی بالاتر می‌برد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان اینکه برای قدردانی از این همه تشویق و عشق مردم به والیبال باید تماشای بازی‌های جذاب را به آنان هدیه دهیم، گفت: در هفته سوم در کاتوویسه تیم‌های سختی همانند هفته‌های گذشته پیش رو داریم که نباید هیچ یک را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: از تلاش بازیکنانم قدردانی می‌کنم که در شرایط سخت بازی، دست از تلاش بر نمی‌دارند. در لیگ جهانی امسال تیم‌های زیادی با ترکیب جوانی پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند که تماشای بازی‌ها را دیدنی‌تر از پیش کرده‌اند.

اسپراو با تاکید بر اینکه این مسئله برای تیم آمریکا نیز صدق می‌کند، گفت: آنچه که لیگ جهانی امسال را برای من دلچسب‌تر از سال های قبل می‌کند، عشق به یادگیری و تلاش برای پیشرفت است که بازیکنان آمریکا در دو هفته گذشته از خود نشان دادند. امیدوارم در همین مسیر ثابت قدم بمانیم و روز به روز بهتر شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید