احسان حدادی راهی بلاروس می شود

پرتابگر المپیکی کشورمان از سفر به بلاروس برای برگزاری اردو خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احسان حدادی، رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا امشب (سه شنبه) 23 خرداد ماه با هدف برپایی یک دوره اردوی آماده سازی جهت حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، تهران را به مقصد مینسک بلاروس ترک می کند.

وی امشب به همراه «دیمیتری» ماساژور و فیزیوتراپ و حسین توکلی، مربی بدنساز خود راهی اردوی بلاروس می شود و در این مرحله از اردوی تدارکاتی اش برای رویارویی با رقبایی از قاره کهن در مسابقات قهرمانی آسیا که در اودیشای هندوستان برگزار می شود آماده خواهد شد.

حدادی در این باره اظهار داشت: با کمک فدراسیون این مرحله از اردو را با دیمیتری و حسین توکلی سپری خواهم کرد. حضور توکلی به عنوان مربی بدنساز و همچنین دیمیتری به عنوان ماساژور کمک بسزایی برای آماده سازی من خواهند کرد و امیدوارم حاصل این آماده سازی، کسب یک نتیجه خوب در هندوستان باشد.

حدادی در خصوص رهایی از بند مصدومیت افزود: خدا را شکر به کمک کمیته پزشکی فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی، اقدامات درمانی به خوبی صورت گرفت و بعد از عمل جراحی ام به سلامت کامل از نواحی آسیب دیده رسیده ام و مشکل خاصی ندارم.

وی در خصوص مربیگری هادی سپهرزاد در دوره همکاری‌اش افزود: سپهرزاد در دوره ای که به عنوان مربی با من کار می کرد، کمک شایانی در آماه سازی ام داشت. او دلسوزانه در این مدت برایم زحمت کشید و هیچ وقت زحمات او را فراموش نخواهم کرد. به او دست مریزاد می گویم و امیدوارم درعرصه مربیگری خود بتواند موفق باشد و به خانواده دوومیدانی ایران خدمت مفیدی برساند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در خصوص حضور در مسابقات آتی گفت: خوشبختانه در 4 دوره حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا با مدال طلا به ایران بازگشته ام و دوست دارم این بار نیز با یک رکورد خوب و قابل قبول، برنده میدان باشم. به هر حال میدان مسابقه است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم تا بهترین نتیجه را بگیرم. تمام تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم خدا هم با من یار باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید