شجاعی: اطمینان زیاد باعث از دست رفتن پنالتی شد

هافبک تیم ملی ابراز امیدواری کرد امکاناتی مناسب برای این تیم در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود شجاعی پس از پیروزی ایران مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی 2018 روسیه، با اشاره به حضور مسئولان در ورزشگاه گفت: خوشحالم که مسئولان به ورزشگاه آمدند و شور و شوق مردم را دیدند. آنها فهمیدند ورزش چقدر در روحیه مردم تأثیر دارد.

وی افزود: امیدوارم اردوها و امکانات بیشتر و در شأن تیم ملی برای ما در نظر بگیرند. چند سال است که بهترین تیم آسیا هستیم اما کشورهایی چون قطر و امارات در آسیا و جهان رتبه‌ای ندارند و بهترین تدارکات را دارند. این کشورها با آسایش بیشتری به کار خود ادامه می‌دهند و بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر پیشنهاد باشگاه پاناتینایکوس به او اظهار داشت: چنین پیشنهادی واقعیت دارد و این اتفاق از ماه ژانویه افتاد. در تعطیلات نیم‌فصل این پیشنهاد ارائه شد که باشگاه پانیونیوس به من اجازه خروج نداد چون ما باید می‌بردیم و در پلی‌آف می‌ماندیم.

شجاعی ادامه داد: به خاطر کریم انصاری‌فرد و نیز سرمربی پانیونیوس به این تیم آمدم که در نیم‌فصل، هر دو از این باشگاه جدا شدند و من هم دوست داشتم بروم. همه چیز در فصل گذشته عالی بود و یکی از بهترین سال‌های من سپری شد. اکنون خیلی به پاناتینایکوس نزدیک هستم و اگر پانیونیوس چند بازیکن بگیرد و من هم بتوانم چند بازیکن از تیم ملی به این تیم ببرم، می‌توانیم در پلی‌آف لیگ اروپا پیروز شویم و به این مسابقات صعود کنیم.

وی درباره عملکرد بی‌نقص خط دفاعی تیم ملی گفت: تیم ملی توانسته با تلاش زیاد، شخصیت تیمی پیدا کند و مهره‌ها تأثیر زیادی در عملکرد تیم ندارند. ما در هر پست، سه بازیکن آماده داریم که اگر یک بازیکن جابجا شود، اتفاق خاصی نمی‌افتد.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان که مقابل ازبکستان یک پنالتی را از دست داد، در این خصوص گفت: این یک اتفاق بود که امیدوارم بتوانم آن را جبران کنم و شرایط روانی خود را حفظ کنم. من در تمرینات همیشه به سمت گوشه راست خودم می‌زنم و توپ وارد دروازه می‌شود، شاید این بار مطمئن بودم که این توپ به گل می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید