ایران با پیروزی برابر ایتالیا به مرحله بعد صعود کرد

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال کشورمان آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ایتالیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ملی پوشان جوان ایرانی در این دیدار که با حمایت تماشاچیان کانادایی همراه بود موفق شدند با نتیجه 56 بر 600 تیم ایتالیا را شکست دهند و بر این اساس پرونده تیم کشورمان در رقابت های مرحله گروهی با کسب سه پیروزی مقابل تیم های استرالیا، برزیل، ایتالیا و دو باخت مقابل تیم های کانادا و ترکیه بسته شد.

بر این اساس تیم ملی ایران در جمع چهار تیم برتر گروه یک قرار گرفت و موفق شد همراه با تیم های کانادا، ترکیه و استرالیا به مرحله بعد صعود کند.

مجتبی کمالی، بازیکن شماره 10 ایران نیز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

با توجه به برگزاری رقابت سایر تیم‌ها تا پایان روز دوشنبه، حریف تیم ملی ایران در مرحله بعد تا فردا مشخص خواهد شد.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)،مهدی ماندگار(هرمزگان)،علی کریمی کردآبادی(اصفهان)،مجتبی کمالی(فارس)،محمدحسن سیاری،همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه(مرکزی)، پیمان میزان،حسنعلی کعبی عمیر،سیدمهدی موسوی(تهران)، رضا عیوضی(قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت‌های جهانی کانادا در مرحله ی گروهی با حضور تیم های ایران، استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا در گروه یک و تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی در گروه دو دنبال شد و از فردا مسابقات مرحله بعد بر اساس جداول پیش بینی شده برگزار خواهد شد.

این رقابت ها از 18 خرداد ماه آغاز شد و تا روز جمعه، 26 خرداد ماه در جریان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید