رسانه های ازبکستانی: فضای وهم آور و ترسناک ورزشگاه آزادی و بازی مقابل امپراطوری ایران بسیار سخت است

رسانه های ورزشی ازبکستان درآستانه دیدار این تیم در مقابل ایران در انتخابی جام جهانی تحلیل عجیبی از ورزشگاه ازادی تهران داشتند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، دیدار تیم های ایران  ازبکستان امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و این در حالی است که ایران در صورت کسب پیروزی می تواند مستقیم به جام جهانی صعود کند و ازبکستان در صورتیکه بتواند در 3 بازی آینده خود تمامی امتیازات را کسب کند شاید جواز حضور در جام جهانی را بدست آورد.
 
رسانه های ازبکستان در مورد این دیدار نوشتند: فضای وهم آور و ترسناک ورزشگاه آزادی و بازی مقابل امپراطوری ایران بسیار سخت است و نگرانی ها هر لحظه در تهران بیشتر می شود و باید ترس حاکم بر تیم ازبکستان را قبل از بازی از بین برد.
کی روش و یارانش با مجموعه ای از بهترین های ایران که هر کدام در تیم های خود از نفرات برتر هستند حملات زیادی را روی دروازه ما انجام می دهند.
ما برای رسیدن به جام جهانی کار سختی در پیش داریم و شکست در مقابل ایران شاید به قیمت از دست دادن جام جهانی تمام شود.
 
تحلیل عجیب رسانه های ازبکستان از فضای ورزشگاه آزادی
 
رسانه های ازبکستانی در ادامه با انتقاد از بازی دوستانه ازبکستان در مقابل تایلند نوشتند: انتخاب تایلند بدون برنامه ریزی انجام شده و هیچ شباهتی به بازی با ایران ندارد و باید در این مورد بحث و بررسی شود که انتخاب تایلند به چه دلیل بوده است.
ایران برای بازی دوستانه قبل از دیدار با ازبکستان کشور مونته نگرو را انتخاب کرد و از لحاظ نوع بازی می تواند تا حدودی به ازبکستان شبیه باشد و این می تواند به تیم ایران کمک کند.
ترس اولین عامل شکست احتمالی ازبکستان است و باید با غلبه بر ترس احتمالات را از بین برد.
 
تحلیل عجیب رسانه های ازبکستان از فضای ورزشگاه آزادی
همچنین رشیدوف بازیکن مطرح این تیم در مورد دیدار امشب با ایران معتقد است: این مأموریت به ما سپرده‌شده و ما با تمام احساس این موضع را درک می‌کنیم و باید در این بازی نتیجه لازم را بگیریم.
در ادامه سراچه‌های ازبکستانی نفرات این تیم را تحلیل کردند و ترکیب احتمالی دو تیم را موردبررسی قراردادند.
 
تحلیل عجیب رسانه های ازبکستان از فضای ورزشگاه آزادی
 
 
 
برخی دیگر از رسانه با تیتر شما برنده می‌شوید از بازی امشب با یک بازی حماسی یادکردند و اطمینان دادند که این بازیکنان توان پیروزی بر ایران و کارهای بزرگ رادارند و ما آماده اینم از این تیم استقبال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید