بازتاب درخواست علی پروین از رییس جمهور در رسانه‌های عربستانی

رسانه‌های عربستانی درخواست کمک مالی علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از رئیس جمهور ایران برای بازی با الاهلی عربستان را بازتاب داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی پروین روز شنبه در نشستی با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بعد از این نشست، در جمع خبرنگاران از ضرورت کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت به ۱۶ تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس صحبت کرد.

سایت خبری «نادی» عربستان با انعکاس صحبتهای علی پروین، با عنوان «یک ایرانی از دولت برای شکست الاهلی عربستان ۱۸۷ میلیون ریال درخواست کرد»، نوشت: «علی پروین بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درخواست فوری از دولت و موسسات تجاری برای کمک مالی به باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده به منظور شکست الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا کرد!

پروین در گفتگو با رسانه های ایرانی اعلام کرد که بعد از نشست با طاهری به همه چیز واقف شده است. طاهری به مبلغ زیادی برای حضور قدرتمند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد. ما هم از دولت و موسسات مالی می خواهیم به پرسپولیس کمک کنند تا تیم قدرتمندی برای رقابت با سایر باشگاه ها بسازیم.»

این سایت در ادامه مدعی شده است: «پروین اعلام کرده که مبلغ مطلوب پرسپولیس ۵۰ میلیون دلار یعنی معادل ۱۸۷ میلیون ریال سعودی است که برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید مورد نیاز است تا این تیم مقابل الاهلی به پیروزی برسد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.»

در ادامه این مطلب هم به جذب بازیکنان جدید همچون سیامک نعمتی، گادوین منشا و شجاع خلیل زاده اشاره شده است.

صحبتهای پروین در سایتهای مختلف عربستانی از جمله «اسپورت ۲۴» هم بازتاب یافته است.

به گزارش جی پلاس، واقعیت این است که علی پروین نیاز پرسپولیس را مبلغ 50 میلیارد تومان عنوان کرده که مشخص نیست با توجه به منع دولت برای هزینه مستقیم در ورزش حرفه ای و قهرمانی، چطور چنین درخواستی را مطرح می کند یا اینکه ظاهرا ایشان از میزان درآمد میلیاردی و هنگفتی که اسپانسر باشگاه از محل تبلیغات و سامانه های هواداری کسب می کند، بی اطلاع است چرا که همان درآمدها در یک سال می تواند کفاف هزینه 2 فصل پرسپولیس را هم بدهد!

 

دیدگاه تان را بنویسید