منتظری: می دانیم که بازی سختی با ازبک‌ها پیش‌رو داریم

مدافع تیم‌ ‌ملی ایران بازی با ازبکستان را سخت‌ترین بازی تیم ملی در انتخابی جام جهانی دانست و اضافه کرد: در صورت صعود به جام جهانی روسیه ایران باید برای صعود از گروهش بجنگد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران امشب (دوشنبه) در دیداری حساس باید در ورزشگاه بزرگ آزادی به مصاف ازبکستان برود. دیداری که اگر با پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به پایان برسد صعود شاگردان کارلوس کی‌روش در حالی به جام جهانی قطعی می‌شود که هنوز دو بازی دیگر برای ما باقی‌ مانده است. دو بازی که طبیعتا تشریفاتی خواهد شد.

پژمان منتظری معتقد است عملکرد خوب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به خاطر سال‌ها تلاش شبانه روزی بوده است که باعث شد تیم کی‌روش  با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

پژمان منتظری درباره بازی با ازبکستان گفت‌: در طول چهار، پنج سال گذشته ما خیلی سخت کار کردیم و یکسری بازیکنان جوان و خیلی خوب به تیم ‌اضافه شده‌اند که در حال‌ حاضر این بازیکنان تجربه خیلی بالایی دارند و ما به هدفی که به دنبالش بودیم رسیدیم. تیم آماده است و ما فوتبال منظمی را ارائه می‌دهیم. من فکر می‌کنم به هدفی که چهار، پنج سال گذشته داشته ایم رسیده‌ایم.

مدافع ایرانی شاغل  در لیگ قطر در جام جهانی گذشته در هر سه بازی ایران به میدان رفت. هر چند که ایران در آن جام جهانی با یک امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت ،  ولی نمی‌توانست عملکرد خوب ایران خصوصا در بازی با آرژانتین به سادگی گذشت.

منتظری در همین باره گفت‌:  درباره جام جهانی قبل یکی از بهترین خاطرات ما آمدن به ایران بود. مردم خیلی خوشحال بودند از عملکردی که ما در آن جام جهانی داشتیم. اگر بتوانیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم مردم از ما انتظار دارند که از مرحله گروهی نیز صعود کنیم به همین خاطر صعود به دور دوم جام جهانی هدف اصلی ما خواهد بود. با این حال بهتر است وقتی در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم که صعود ما به جام جهانی قطعی شده است، چون ما هنوز به جام جهانی صعود نکرده‌ایم و ما امیدواریم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های چند سال گذشته خودمان را با قدرت برگزار کنیم به همین خاطر در حال‌ حاضر تمام تمرکز بازیکنان روی بازی با ازبکستان است تا به جام جهانی صعود کنیم.

مدافع ایران در پایان گفت‌: ما می دانیم بازی با ازبکستان یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی خواهد بود که ما در این مرحله خواهیم داشت و از طرفی شناخت خیلی خوبی هم از آنها داریم. چند هفته‌ای است که به ‌دقت حریف را آنالیز کرده‌ایم. می دانیم که بازی سختی با ازبک‌ها پیش‌رو داریم. همه متمرکز هستند و امیدوار هستیم که نتیجه‌ لازم را به دست بیاوریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید