مسعود شجاعی: همه بازیکنان آماده بازی مقابل ازبکستان هستند

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، کلیه بازیکنان این تیم آماده رویارویی با ازبکستان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بازیکنان در بهترین شرایط و مرز آمادگی قرار دارند. من در اردوی اتریش نبودم، اما می‌بینم که همه آماده بازی با ازبکستان هستند.

هافبک ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس یونانی همچنین در پاسخ به سؤالی که مربوط به وضعیت خودش می‌شد، این‌طور پاسخ داد: وضعیت خودم در سال گذشته طبق چیزی که می‌خواستم، نبود. با این حال حدود 10 روز پیش همراه پانیونیوس در مرحله پلی‌آف یورو لیگ بازی کردم. من از هر لحاظ آماده هستم و می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم.

وی در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان هم اظهار داشت: ازبکستان را به مانند دیدارهای گذشته می‌شناسیم. چندین بار فیلم باز‌ی‌های این تیم را دیده و آنالیز کرده‌ایم. از نوع بازی آنها شناخت داریم. همان‌طوری که مردم در گذشته از تیم ملی حمایت کردند، باز هم می‌خواهیم بیشتر از گذشته ورزشگاه را پُر کنند.

شجاعی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان از تیم ملی حمایت کنند، البته منظورم مسئولان فدراسیون فوتبال نیست. فردا قرار است اتفاق مهمی بیفتد و برای دومین دوره متوالی راهی جام جهانی شویم. در صورت وقوع این اتفاق فکر کنم دومین تیم دنیا باشیم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: اگر جای دیگر این اتفاق می‌افتاد، تدارکات و توجه بیشتری به آن تیم می‌شد. باز هم از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که خبرهای تیم ملی را بازتاب می‌دهند. امیدوارم مسئولان رده بالا بیشتر از قبل از تیم ملی حمایت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید