لیست ورودی قلعه نویی در ذوب آهن لو رفت!

لیست ورودی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی که روز گذشته (شنبه) به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد، لیستی از بازیکنان مدنظر خود در پست‌های مختلف آماده کرده که این لیست اولویت‌بندی شده است. این فهرست قطعی نشده و ممکن است با جابه‌جا شدن بازیکنان و احیاناً عدم پذیرش شرایط آنها از سوی باشگاه ذوب‌آهن، تغییراتی در آن صورت بگیرد.

در لیستی که سرمربی ذوب‌آهن تهیه کرده، بازیکنانی چون بختیار رحمانی، هرایر مگویان، اسماعیل شریفات، حمید بوحمدان، سجاد شهباززاده، وحید شیخ‌ویسی، سیدمجید حسینی و شیمبا قرار گرفته‌اند. قلعه‌نویی همچنین پیگیر وضعیت کاوه رضایی با استقلال است تا در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال، از زوج او و مرتضی تبریزی استفاده کند. سرمربی ذوب‌آهن همچنین از مدیرعامل باشگاه خواسته که رشید مظاهری و مرتضی تبریزی را در این تیم حفظ کنند.

در مورد دستیاران قلعه‌نویی هم باید گفت که او از کادر فنی سال گذشته خود در تراکتورسازی استفاده خواهد کرد. تکسیرای پرتغالی به عنوان دستیار اول او، سعید الهویی، جلال امیدیان و تاوارز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها استفاده می‌کند. قرار شده دو نفر دیگر هم به کادر فنی اضافه شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید