یک طلا و ۲ برنز کشتی حاصل کار کشتی گیران ایرانی در روز نخست تورنمنت گرجستان

در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ گرجستان، مجتبی گلیج صاحب مدال طلا شد و اکبری و حسینی به مدال برنز دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا درتفلیس گرجستان، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران به مدال طلا رسید و در کشتی فرنگی نیز مصیب اکبری در وزن ۵۹ و امیرحسین حسینی در وزن ۹۸ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

در روز نخست این رقابت‌ها سه فرنگی‌کار و دو آزادکار به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد مجتبی گلیج با غلبه بر کشتی گیرانی از کشورهای گرجستان و ترکیه راهی دیدار فینال شد.؛ وی در مسابقه پایانی حریف ترکیه ای را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد نیز امید حسن تبار مقابل حریف گرجستانی به پیروزی دست یافت اما در برابر کشتی گیر تاجیکستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در کشتی فرنگی و در وزن ۵۹ کیلوگرم مصیب اکبری با شکست ۲ بر یک مقابل آندره استیگ برگ نفر سوم المپیک از نروژ راهی دیدار رده‌بندی شد و با شکست حریف خود به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز امیرحسین حسینی به دیدار رده بندی رفت و با پیروزی مقابل حریف خود به مدال برنز ص و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریف آمریکایی از دور رقابت ها کنار رفت.

امروز (یکشنبه) و در روز دوم این مسابقات نیز در کشتی فرنگی پیام بویری، سامان عزیزی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۷۵، ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم و در کشتی آزاد جمال عبادی، محمدجواد ابراهیمی و امیررضا امیری در اوزان ۷۰، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید