شجاعیان: باشگاه گسترش شرایطی را برای جدایی‌ام در نظر گرفته است

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برای جدایی از باشگاه گسترش دو راه پیش رو دارم و به دنبال این هستم که با دریافت رضایت‌نامه خود تیم آینده‌ام را انتخاب کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داریوش شجاعیان در مورد آخرین وضعیت خود در این  باشگاه اظهار داشت: من و مدیربرنامه‌هایم روز گذشته (جمعه) یک جلسه طولانی با مسئولان گسترش و هوشنگ نصیرزاده داشتیم. من به صورت تلفنی و مدیربرنامه‌هایم به صورت حضوری با مسئولان باشگاه گسترش صحبت کردیم.

«باشگاه گسترش فولاد در یکی دو سال اخیر زحمات زیادی برای من کشیده است و من از این باشگاه به فوتبال ایران معرفی شدم»، وی با بیان این جمله افزود: قانون فوتبال می‌گوید باشگاه گسترش فولاد باید از  من سود مالی و فنی ببرد. قطعاً در صورت ادامه حضورم در باشگاه سود فنی و در صورت جدایی‌ام سود مالی نصیب این باشگاه خواهد شد. طبق توافقاتی که با مدیریت باشگاه گسترش داشتیم یک قرارداد دو جانبه بین من و باشگاه گسترش فولاد اجرا خواهد شد که درصدی از آن به باشگاه گسترش فولاد می‌رسد.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد همچنین خاطر نشان کرد: رقم این قرارداد می‌تواند 300 یا 400 میلیون تومان در ایران یا چهار میلیارد در قطر یا اروپا باشد. شاید به این صورت من رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه گسترش بگیرم که البته مدت آن هم مشخص نیست. شاید دو سال باشد و شایدم بیشتر که هنوز در این زمینه توافقات صورت نگرفته و فقط طرح آن از طریق مدیربرنامه‌هایم به باشگاه معرفی شده است. باشگاه گسترش با این موضوع موافقت کرده است و حالا فقط منتظر موافقت مالک باشگاه که آقای زنوزی باشد، هستیم.

شجاعیان در خاتمه تصریح کرد: طرح دیگری که البته باشگاه گسترش برای صدور رضایت‌نامه من ارائه داده به این شکل است که من مبلغی حدود 800 میلیون تومان به صورت نقدی به باشگاه گسترش فولاد بدهم و دو مبلغ دیگری هم طی دو سال آینده به باشگاه گسترش فولاد بدهم تا رضایت‌نامه‌ام صادر شود. با صدور این رضایت‌نامه من بازیکن آزاد به حساب خواهم آمد و هر تیمی را که خودم می‌خواهم می‌توانم انتخاب کنم. در واقع می‌توانم با تیمی صد میلیون و یا یک میلیارد قرارداد امضا کنم. در هر حال من باید این 800 میلیون تومان را به باشگاه گسترش بدهم. پرداخت هم باید طی یک فقره چک به باشگاه گسترش انجام شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید