تاج: یک مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی امید اضافه می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید: یک مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی امید اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش چی پلاس، مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: شرایط خیلی خوب است البته می‌خواهم در ابتدای صحبت‌هایم حمله تروریستی که روز گذشته در تهران به کشور ما شد را محکوم کنم و به خانواده ها داغدار تسلیت بگویم. اولین صحبتی که آقای کیروش با من داشتند درباره این موضوع بود. این مساله را تسلیت گفتند الان شرایط تیم خیلی خوب است و حالا به نوعی شام کاری هم روز شنبه با بازیکنان خواهم داشت. تیم هم اوضاع خوبی دارد همه در حال آماده شدن برای مسابقه حساس هستیم.

وی افزود: ما دو بازی مهم داریم که یکی از آن‌ها دیدار ژاپن برابر عراق است که امروز برای این موضوع مکاتباتی را با فیفا برای این بازی انجام دادیم و البته برای بازی ایران با ازبکستان هم مکاتباتی با فیفا داشتیم از نظر ما همه چیز تحت کنترل است و مشکلی وجود ندارد. شورای تمرین امروز جلسه‌ای برگزار کرد و روز شنبه هم جلسه دیگری برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم همه تمهیداتی که باید دیده می‌شد، آماده شده است و فقط چند توصیه باید به هواداران انجام بدهیم. اول اینکه آن‌ها باید بدانند بدون بلیط نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند. هوادارن حتما باید کارت ملی را در اختیارداشته باشند و کدملی که در بلیطی که به صورت اینترنتی خریدند قید شود. هرکسی به هرطریقی وارد شود بدون بلیط نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید. امیدوارم روز دوشنبه هم یک ورزشگاه پر از تماشاگر داشته باشیم .

وی افزود: بلیط فروشی از روز گذشته آغاز شده است فکر می‌کنم تا شنبه هم تمام بلیط‌ها به فروش برسد. من انتظارم این است که کسی بدون بلیط به ورزشگاه نیاید که برایش مشکلی پیش بیاید جایی هم در ورزشگاه پیش بینی نکردیم که هوادارن بیایند و در آن‌جا بازی را تماشا کنند.

تاج درباره اینکه نیروی انتظامی قرار است چند گیت بازرسی در ورزشگاه تعبیه کند، گفت: نیروی انتظامی گیت‌های متعددی را پیش بینی کرده است تا در ورزشگاه استفاده شود .

رییس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه وضعیت سرمربیگری تیم ملی جوانان و امید به کجا رسید، گفت: تیم ملی جوانان ما همان تیمی که به بحرین رفت و در ادامه در مسابقات جام جهانی شرکت کرد. همان تیم ملی امید ما خواهد بود یعنی همان تیم به طور کامل به عنوان تیم ملی امید فعالیت خواهد کرد. البته این بدین معنی نیست که سرمربی همان تیم هم به عنوان سرمربی تیم ملی امید فعالیت کند. حال اگر کمیته فنی تشخیص داد که اگر سرمربی تیم ملی جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی امید هم فعالیت کند این اتفاق رخ می‌دهد اما اگر نبود تصمیم دیگری اتخاذ می‌شود. تیم ملی نوجوان هم به جام جهانی می‌رود و پس از بازگشتش از این رقابت‌ها به عنوان تیم ملی جوانان فعالیت خواهد کرد. الان در حال تشکیل تیم ملی نوجوانان هستیم که سرمربی آن را به زودی معرفی می‌کنیم. با آقای کیروش هم جلسات خوبی در این زمینه برگزار کردیم الان هم در حال تدارک این تیم‌ها هستیم. البته یک مربی خارجی به تیم ملی امید اضافه خواهد شد.

تاج درباره اینکه قرار است در ورزشگاه آزادی جشن صعود برگزار شود یا خیر گفت: ما پیش بینی برای جشن صعود نکردیم اما مردم می‌توانند خودشان بروند جشن بگیرند و شاید ما هم در این ویژه برنامه شرکت کنیم التبه یک ویژه برنامه تلویزیون آماده کرده که در ورزشگاه آزادی پخش خواهد شد.

تاج در پایان درباره دعوت از روسای قبلی فدراسیون فوتبال هم گفت: به پاس زحماتی که کشیدند از آنها دعوت کردیم که بیایند و در کنار ما باشند می‌خواهیم از این‌ها تجلیل کنیم زیرا زحمات این افراد بوده که الان ایران دو بار پیاپی به جام جهانی صعود می‌کند. البته اینبار صعود به عنوان تیم سی و دوم نیست بلکه به عنوان تیم دوم به جام جهانی می‌رویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید