ولاسکو: خوشحالم دوباره به ایران برگشتم

سرمربی تیم ملی والیبال آژانتین گفت: در این هفته به‌دلیل مصدومیت چند بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در نشست خبری پیش از هفته دوم لیگ جهانی والیبال در تهران گفت: خوشحالم که دوباره به ایران آمده‌ام. این هفته با حضور تیم‌های صربستان، ایران و بلژیک گروه بسیار سختی را داریم. امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم.

وی افزود: در این هفته به‌دلیل مصدومیت چند بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت، دوران بعد از المپیک برای ما اهمیت زیادی دارد چون باید سطح والیبال خود را ارتقا و به جوانان فرصت حضور در میدان را دهیم.

ولاسکو در مورد حضورش در تیم ملی آرژانتین عنوان کرد: همه شما می‌دانید و مشخص است که به چه دلیل سرمربیگری تیم ملی کشورم را قبول کردم، من بعد از 34 سال به آرژانتین برگشتم و برایم بسیار لذت‌بخش بود. من وقتی کشورم را ترک کردم یک مربی جوان بودم و حالا برایم بسیار هیجان‌انگیز است که تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار دهم.

سرمربی تیم والیبال آرژانتین اظهار داشت: همان‌طور که گفتم سال خاصی را پیش رو داریم چون همه بازیکنان موردنظرم را در اختیار ندارم.

ولاسکو در مورد هدف نهایی خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: در المپیک هم بازی‌های خوبی ارائه دادیم و نتایج قابل قبولی گرفتیم، هدف من در حال حاضر شرکت در مسابقات قهرمانی جهان است و فکر می‌کنم بازی‌های بهتری از ما خواهید دید. ارتقای سطح یک تیم درجه یک بسیار سخت‌تر از رسیدن به سطح بالای والیبال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید