پروین: کشش ندارم دوباره به پرسپولیس برگردم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما غصه پرسپولیس را می‌خوردیم، حالا باید غصه تیم سایپا را هم بخوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی پروین در حاشیه مراسم معارفه علی دایی به‌عنوان سرمربی تیم سایپا، اظهار داشت: اول باید به خودمان تسلیت بگویم! ما غصه پرسپولیس را می‌خوردیم، حالا باید غصه تیم سایپا را هم بخوریم! امیدوارم تیم سایپا مثل پارسال نباشد و نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: آقای درویش (مدیرعامل باشگاه سایپا) با من تماس گرفت و گفت که «سر تمرین ما می‌آیی؟» و من هم آمدم. در اینجا دایی و فرکی را دیدم. افشارزاده هم رئیس همه به حساب می‌آید و خدمات زیادی به ورزش کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از مواجه شدن با سؤال خبرنگاری مبنی بر گلایه‌های برانکو از باشگاه پرسپولیس، گفت: برانکو به هر حال یک چیزی گفته است. شما (خبرنگاران) دنبال این هستید که ببینید این چه می‌گوید و آن چه می‌گوید که یک چیزی برای خودتان به‌دست بیاورید. بنده خدا آقای طاهری یک تنه می‌جنگد. او هم به دنبال پول است و هم باشگاه را اداره می‌کند.

پروین به انتقاد از وضعیت موجود در باشگاه‌های ایرانی پرداخت و تصریح کرد: وزارت ورزش‌وجوانان باید یک کمکی به پرسپولیس بکند. البته نه فقط به پرسپولیس، بلکه به همه باشگاه‌ها. الان باشگاه‌های ایرانی همه می‌نالند و بدهکار هستند. به همه باشگاه‌ها باید کمک شود. حتی از رئیس جمهور، آقای روحانی هم می‌خواهم که به داد باشگاه‌های فوتبال برسد. امیدوارم از طریق وزارت ورزش‌وجوانان، یک سرمایه‌ای در فوتبال بگذارند و فوتبال از این اوضاع خارج شود. چرا باید باشگاه‌های ما از بی‌پولی بنالند؟

وی با اشاره به بحث‌های مطرح شده در مورد بازگشتش به باشگاه پرسپولیس به عنوان عضو هیئت مدیره، خاطرنشان کرد: بدن من دیگر کشش این چیزها را ندارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قرعه این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مناسب دانسته و یادآور شد: خیلی خوشحالم که این قرعه برای پرسپولیس افتاد، چون این تیم حالا می‌تواند خیلی راحت به نیمه نهایی صعود کند. البته این بدی روبه‌رو شدن با کشورهای عربستانی است که نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی با آنها بازی کنیم. تیم‌های عربستانی فقط از هواداران ما می‌ترسیدند، اما به‌هر حال کاری است که شده، اما باز هم پرسپولیس می‌تواند از این مرحله عبور کند.

پروین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که از او پرسید:«آیا صحت دارد که می‌خواهید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگردید؟»، گفت: اصلاً نمی‌دانم که این پیشنهاد را به من می‌دهند یا خیر. دیگر این کارها از سن و سال من گذشته و آن زمانی هم که به هیئت مدیره رفتم، فقط به خاطر شرایط خاص پرسپولیس بود. رفتم که تیم را جمع‌وجور کنم. الان دیگر نه قدرتش را دارم و نه کشش این کار را. الان دیگر جای ما آنجا نیست. ما باید بیرون بنشینیم و فقط تماشا کنیم.

وی در مورد وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز گفت: طاهری شبانه‌روز تلاش می‌کند که مشکلات را حل کند. او تا این لحظه خوب کار کرده و باید در پرسپولیس بماند، یعنی بهتر است که او بماند تا پرسپولیس هم در لیگ هفدهم و هم در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین، خاطرنشان کرد: استقلال همه تلاش خود را کرد، اما آن روز، روز بد این تیم بود. این اتفاقات گاهی وقت‌ها در فوتبال پیش می‌آید. من خودم از این باخت ناراحت شدم، چون استقلال نماینده فوتبال ما بود. یک روز است که روز خوب سرمربی و تیم نیست. آن روز هم روز خوب «علی‌منصور» و بچه‌هایش نبود.

 

دیدگاه تان را بنویسید