فرکی: از سه تیم پیشنهاد داشتم

سرمربی فصل گذشته سایپا گفت: از سه تیم پیشنهاد داشتم اما می‌خواستم استراحت کنم و به آنها پاسخ منفی داده ام.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی در حاشیه مراسم معارفه خود و تودیع علی دایی گفت: این اتفاق باید فرهنگ شود. هر جابه جایی باید در فضای دوستانه و منطقی صورت بگیرد تا روح ورزش از بین نرود. دلیلی نداشت که این اتفاق نیفتد. من هر جایی بودم، به بهانه‌های مختلف چنین اتفاقی افتاده و خوشحالم باشگاه سایپا انتخاب خوبی کرده و چنین مراسمی گرفته است. برای باشگاه سایپا، رضا درویش و کادر فنی جدید سایپا آرزوی موفقیت می‌کنم. دایی را دوست دارم و من او معلم و شاگرد بودیم و ایشان رسم ادب را به جا آورد.

سرمربی پیشین سایپا در مورد آینده خود و پیشنهاداتش اظهار داشت: سه پیشنهاد جدی داشتم که مستقیم با این تیم‌ها در ارتباط بودم، ولی نمی‌توانم نامی از آنها ببرم. با این حال، از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودم پس از 40 سال بازی و مربیگری کردن استراحت موقتی داشته باشم و با یک انرژی مثبت دوباره شروع کنم. این تصمیم شخصی بود و به همین دلیل از کسانی که پیشنهاد دادند، عذرخواهی کردم.

فرکی در خصوص دیدار پیش‌روی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عنوان کرد: به نظرم بازی‌های مقدماتی برای ایران تمام شد و قطعا برنده این بازی هم خواهیم بود. پیش‌بینی صعود به واقعیت نزدیک شده و بدون شک برنده بازی برابر ازبکستان هم ما هستیم و دیگر نگران صعود به جام جهانی نخواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید