منصوریان: زمانی را نمی شناسم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به دنبال چند بازیکن است که از جمع آنها سه بازیکن در تیم ملی جوانان توپ می‌زنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان بعد از جلسه‌اش با سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال گفت: جلسه ما درباره جذب بازیکن برای فصل بعد بود. نشست کاملی را برگزار کردیم هرچند که سه ماه پیش هم جلسه‌ای با این مضمون داشتیم چون به این روزها فکر می‌کردیم. بخشی از بازیکنان مد نظر ما جوانانی هستند که در تیم پیروانی هم بازی کردند و سه چهار بازیکن ستاره در حد بین‌المللی را هم در نظر داریم که جذب کنیم.

او افزود: ان‌شاءالله جپارف و چشمی هم به جمع ما اضافه می‌شوند و پنج‌شنبه هم یک بازیکن را رسما جذب می‌کنیم. از طرفی در تلاشیم تا ستون تیممان و شاکله سال قبل را حفظ کنیم و به همین دلیل به دنبال حفظ ابراهیمی و کاوه رضایی هستیم. همه تلاش ما بر این است که بتوانیم تیمی بسازیم که از همان هفته اول استقلال مد نظر هواداران باشد.

سرمربی استقلال درباره گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره بازیکنان جذب شده یا در آستانه جذب این تیم هم گفت: باید اجازه دهیم گمانه‌زنی‌ها وجود داشته باشند. ما با اکثر بازیکنانی که می‌خواهیم، صحبت کرده‌ایم. فقط بخش منابع مالی باقی مانده است که در اختیار باشگاه است.

سرمربی استقلال درباره بازیکنان خروجی تیمش گفت: هرکس را جذب کنیم به همان اندازه خروجی خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به بحث ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای استقلال چیست، گفت: ما در فیفا مشکلی نداریم و پنجره نقل و انتقالاتی هم برایمان باز است. آقای افتخاری بدهی‌های مربوطه را پرداخت کرد. حدود ۵ میلیارد برای خارجی‌های‌مان دادیم و الان هم تنها پروپئیچ پرنده‌اش باقی مانده که من فصل گذشته خواهان حضور او در تمرینات شدم اما به خارج رفت و شکایت کرد. با کمک یکی از وکلا در تلاش هستیم تا در این زمینه به مشکل نخوریم. در کل ما تابع قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال هستیم.

منصوریان درباره بحث اجبار اضافه شدن یک مربی خارجی به کادرفنی تیمش گفت: بایدی وجود ندارد. من با مدیرعامل در این زمینه به صورت منطقی صحبت کرده‌ام. به هرحال جونز مربی بدنساز قبلی ما به دلیل مشکلات خانوادگی از جمع ما جدا شد و ما یک بدنساز لازم داریم. ما با جدایی جونز، متد خودمان را رفتیم خوب هم پیش رفتیم جز بازی با العین که فضایش متفاوت بود. در کل با میک مک‌درمورت دستیار کی‌روش صحبت کرده‌ایم و او قرار است به عنوان بدنساز و دستیار به تیم ما اضافه شود. او دوستی صمیمانه‌ای با من و خرمگاه دارد. من با فضاسازی، دستیار یا بازیکن نمی‌گیرم. به کادرم اعتقاد دارم. ۴چهار سال است که این کادر در لیگ کار می‌کنند و در تیم ملی امید هم بودند. از افتخاری هم بابت لطفش در این زمینه ممنون هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نامه‌ای که شب گذشته منتشر کرد، مدیران قبلی استقلال را نقد کرده، گفت: شما نامه را نخواندید. من درباره مدیران قبلی صحبتی نکردم. من نوشته بودم که آسیب چیزی بوده که در سال‌های قبل هم به مدیران قبلی آسیب زده است. متاسفانه این آسیب به همه مدیران مثل شمشیر آسیب زده است. دلیل نمی‌شود به خاطر استقلالی بودن عده‌ای به تیم لطمه بزنند. ما هوادارمان را کسانی می‌دانیم که در نیم فصل تیم ما را به بازی‌ها برگرداندند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت اتفاقات رخ داده تحت فشار است، عنوان کرد: من فکر می‌کنم که باید از اتفاق العین درس بگیریم. آن بازی پیامد منفی و مثبت با هم داشت. ما در آن بازی از لحاظ روحی خیلی ضربه خوردیم. فشار زیادی را تحمل کردم و در خانه نشستم و فکر کردم اما الان آماده یک مبارزه بزرگ هستم. برای ۲۰ سال از بازی با العین درس گرفتم. بعد از بازی با سپاهان یک قدم محکم برداشتم و بعد از بازی با العین یک میلیون قدم بر می‌دارم. من می‌دانستم که این شرایط هست و به استقلال آمدم. ان‌شاءالله قدم‌هایم را محکم‌تر برمی‌دارم.

سرمربی استقلال در پایان و در واکنش به سوالی درباره اظهارات اخیر حسن زمانی گفت: من زمانی را نمی‌شناسم. من فقط افتخاری را می‌شناسم. زمانی هم می‌تواند از صبح تا شب مصاحبه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید