زمانی: به منصوریان در جام حذفی نمره زیر 10 می‌دهم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: ابتدا باید هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه انتخاب شوند و سپس آنها در مورد کادر فنی تصمیم بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن زمانی در برنامه صبح ورزش رادیو جوان در مورد رنج‌نامه علیرضا منصوریان گفت: امسال از لحاظ مالی و سایر مسائل یکی از بهترین فصل های استقلال بود. مدیریت باشگاه سنگ تمام گذاشت و کوچک‌ترین ضعفی مشاهده نشد که بازیکنان و کادر فنی اذیت شوند. متأسفانه یک مقدار کم‌لطفی صورت گرفته که این مسئله جای گله دارد. زمانی در مورد اینکه منصوریان اعلام کرده به همراه چند تن از اعضای باشگاه دائم به دنبال جذب منابع مالی بودند و افرادی که در شکست تیم را تخریب می‌کنند نباید در زمان پیروزی شادی کنند، گفت: نباید از نقد بترسیم. اگر پیشکسوتی انتقادی می‌کند از روی دلسوزی است. اگر بزرگی دلش از نتایج بد می‌سوزد به خاطر تعصبش است. این مسئله نباید ما را برنجاند. باید از انتقاد استقبال کنیم و در پی رفع مشکلات باشیم.

 عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه عملکرد منصوریان در فصلی که گذشت به چه شکلی بود، گفت: در لیگ برتر نمره 18 می‌دهم، نمره جام حذفی زیر 10 و نمره در لیگ قهرمانان آسیا زیر 13 است. زمانی در مورد اینکه آیا منصوریان را به صورت ناپلئونی قبول می‌کند، عنوان کرد: ما در لیگ عملکرد خوبی داشتیم و برای همین نمره بالای 18 دادم.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای سال بعد دارد، گفت:‌ ابتدا باید هیأت مدیره باشگاه مشخص شود، فکر می‌کنم وزارت ورزش طی چند روز آینده،‌ اعضای هیأت مدیره را معرفی می‌کند، سپس مدیرعامل از سوی هیأت مدیره انتخاب می‌شود و آن‌وقت می‌توان روی کادر فنی تصمیم گرفت.

 عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا وضعیت کادر فنی به طور قطعی مشخص نشده است، افزود: تا وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل قطعی نشود نمی‌توان تصمیم گرفت. زمانی در مورد اینکه آیا او هم در هیأت مدیره حضور دارد، گفت: آماده هستیم چه در هیأت مدیره بودیم و چه نبودیم به استقلال کمک کنیم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور هواداران استقلال برای اعتراض به شرایط موجود مقابل وزارت ورزش در آن مکان به سر می‌برد، گفت: خیر، داخل مجلس شورای اسلامی حضور دارم. عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: نتیجه‌ای که در بازی پایانی استقلال به دست آمد باعث رنجش هواداران شد. باید به شکلی کار کنیم که در طی مسابقات آینده نتایجی کسب شود که باعث جبران این نتایج شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید