درخواست هواداران رئال مادرید از موراتا

هواداران رئال مادرید در جشن قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا که در برنابئو برگزار شد از مهاجم جوان خود خواسته‌ای داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال مادرید به گوش می‌رسد آلوارو موراتا، مهاجم جوان این تیم است. موراتا پس از بازگشت به رئال مادرید در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بوده و با وجود این که هرگاه فرصت بازی به او می‌رسد، خوب ظاهر می‌شود اما زیدان، کریم بنزما را در هر حالتی به این مهاجم جوان ترجیح می‌دهد.

رسانه‌های اسپانیایی مدت‌ها است که از جدایی موراتا در تابستان سخن به میان می‌آورند و از تیم‌های میلان، چلسی و منچستریونایتد به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام می‌برند.

موراتا بین هواداران رئال مادرید محبوب است. روزنامه آس اسپانیا نوشت که در جشن هواداران رئال در برنابئو از موراتا خواسته شد که رئال را ترک نکند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به تلاشش ادامه‌ دهد.

با وجود این که موراتا نسبت به کریم بنزما بسیار کم‌تر در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفته اما  توانسته ۲۰ گل به ثمر برساند. این‌ در حالی است که که مهاجم فرانسوی مورد علاقه زیدان تنها ۱۹ گل به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید