روستوف هوادارانش را تهدید کرد

باشگاه روستوف به صورت رسمی هوادارانش را تهدید به محرومیت و جریمه نقدی به خاطر پیش‌بینی فروپاشی این تیم پس از جدایی قربان بردیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه روستوف اعلام کرد هواداران مشترک شبکه اجتماعی اختصاصی این تیم در صورت هرگونه توهین به هر یک از اعضا شامل بازیکنان، کادر فنی و کارمندان با جریمه سختی مواجه خواهند شد.

در بیانیه باشگاه روستوف خطاب به هواداران آمده است: طرفداران عزیر، به هر یک از شما احترام می‌گذاریم و ارزش قائلیم اما از این پس کسانی که بخواهند باعث ناراحتی بازیکنان، کادر فنی و کارمندان باشگاه شوند را با ممنوعیت‌هایی مواجه می‌کنیم. علاوه بر این هوادارانی که مدام از فروپاشی تیم روستوف حرف می‌زنند و وحشت‌آفرینی می‌کنند را جریمه نقدی خواهیم کرد!

در ادامه این بیانیه آمده است: این تصمیم ما به معنای وجود گروه سانسور نظرات در شبکه اجتماعی باشگاه روستوف نیست. هر کسی از شما می‌تواند نظرات خود را بدهد اما نباید به شایعات دامن بزند. باید صبور باشیم و شایعات رسانه‌ای روزهای اخیر را باور نخواهیم کرد. هر خبر رسمی از سوی باشگاه روستوف خیلی سریع اعلام می‌شود.

تیم فوتبال روستوف در روزهای اخیر پس از جدایی قربان بردیف و حضور احتمالی‌اش در روبین‌کازان آماج خبرهای نگران‌کننده‌ای قرار گرفته است. از جدایی سردار آزمون و چندین بازیکن کلیدی گرفته تا احتمال واگذاری قطعی روستوف به بخش خصوصی.

روستوف هم‌اکنون به صورت رسمی با سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوشان ایرانی تا 2 فصل دیگر قرارداد دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید