سرمربى خارجى مى تواند یکى از گزینه ها باشد

زمانى: باشگاه استقلال نیاز به حضور افراد بزرگ دارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور حتم دلایل شکست را بررسى و باید بگویم باشگاه استقلال نیاز به حضور افراد بزرگ دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن زمانى درباره شکست تلخ استقلال مقابل العین اظهار داشت: نتیجه تلخى براى استقلال رقم خورد که به نظر من انگار یک تیم سن پایین با تیم بزرگسالان بازى مى کرد. از طرفى تمام شرایط براى برد مهیا بود و حتى پاداش دور رفت هم پرداخت شده بود که در نهایت استقلال بازنده این بازى بود.

وى ادامه داد:به طور حتم پس از تکمیل شدن هیئت مدیره و اولین نشست درباره باخت صحبت هاى لازم را انجام مى دهیم تا دلایل شکست را بررسى کنیم .به این ترتیب پس از تعطیلات پیش رو و با توجه به اینکه نقل و انتقالات آغاز شده درصدد هستیم تا نشستى را برگزار کنیم 

وى درباره تغییرات هیئت مدیره و مدیر عامل افزود: طبق صلاح دید وزیر ورزش و جوانان قرار است تغییرات در هیئت مدیره صورت بگیرد و امیدوارم اعضاى جدید با توانمندى خود مشکلات باشگاه بزرگى همچون استقلال را حل کنند چرا که براى ما مهم نام استقلال است و این باشگاه نیاز به حضور افراد بزرگ دارد 

زمانى درباره تغییرات در کادر فنى و حضور مربى خارجى به عنوان سرمربى افزود :سرمربی خارجی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. هیئت مدیره پس از اینکه کامل شد، مدیرعامل را منصوب می‌کند و مدیرعامل جدید هم می‌تواند پیشنهاد سرمربی خارجی را بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد :هواداران استقلال مطمئن باشند که ما هم دست روى دست نمى گذاریم و دلایل شکست را بررسى مى کنیم چرا که در هر صورت باخت تلخ و سنگینى براى باشگاه مهمى چون استقلال انفاق افتاده است که تا سال ها این شکست از یاد ها نمى رود . این نوید را به هواداران مى دهم که با توجه به انتخاب اعضاى جدید هیئت مدیره و انتخاب بازیکنان مورد نیاز قطعا استقلال فصل آینده خوبى را شروع خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید