رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان راهی کانادا می شود

تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ عازم کانادا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نمایندگان کشورمان که سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی از مسابقات انتخابی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی تایلند، موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی 2017 شده‌اند، 15 خرداد برای شرکت در این مسابقات عازم کانادا خواهند شد.

پس از بازگشت از مسابقات انتخابی و کسب سهمیه، تمرینات ملی‌پوشان جوان کشورمان در چهار مرحله برگزار شد و در نهایت تیم کشورمان با ترکیب 12 ملی‌پوش و به سرمربیگری حسن پالار در رقابت‌های جهانی حضور خواهد یافت.

امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) 12 ملی‌پوش اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

رقابت‌های جهانی کانادا از در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم‌های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت‌های مرحله گروهی را انجام می‌دهد و در گروه دو نیز تیم‌های انگلستان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

برنامه رقابت‌های ایران در مرحله گروهی به شرح زیر اعلام شده است:

* ایران – استرالیا / روز پنج شنبه 18 - خرداد ماه (ساعت 8 به وقت محلی)

* ایران – ترکیه / روز جمعه 19 - خرداد ماه (ساعت 20 به وقت محلی)

* ایران – کانادا / روز شنبه 20 - خرداد ماه (ساعت 18 به وقت محلی)

* ایران – برزیل / روز یکشنبه 21 - خرداد ماه (ساعت 20 به وقت محلی)

* ایران – ایتالیا / روز دوشنبه 22 - خرداد ماه (ساعت 10 به وقت محلی)

رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال از 16 خرداد ماه در شهر تورنتو آغاز می‌شود و تیم ایران 28 خرداد ماه به کشورمان بازمی‌گردد.

دیدگاه تان را بنویسید