شهردار کازان: به زودی شاهد حضور دوباره آزمون در روبین کازان خواهیم بود

شهردار کازان و رئیس مستعفی باشگاه فوتبال روبین کازان از حضور دوباره سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی روستوف در این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار آزمون ماه فوریه سال 2015 میلادی به صورت قرضی از روبین‌کازان راهی روستوف شد و تابستان سال گذشته میلادی نیز قرارداد  2 ساله‌ای با این تیم امضا کرد. هر چند این اتفاق مورد پذیرش کازانی‌ها نبود و پرونده‌های در این رابطه به فیفا کشیده شد. در نهایت فیفا رای به حقانیت سردار آزمون داد.

در این میان ایزور متسشین، شهردار کازان که مدتی قبل از سمت ریاست باشگاه روبین کازان کناره‌گیری کرد در مصاحبه با روزنامه اقتصاد روسیه با اشاره به پرونده سال گذشته شکایت روبین‌کازان از سردار آزمون در فیفا گفت: ما می‌دانستیم تغییراتی در باشگاه رخ خواهد داد. زمانی که گفته بودم  همه چیز در رابطه با این پرونده پایان می‌یابد می‌دانستم درباره چه چیزی حرف می‌زنم و ما به زودی شاهد حضور دوباره سردار آزمون در تیم روبین‌کازان خواهیم بود.

باشگاه روبین‌کازان به صورت جدی به توصیه رئیس‌جمهور تاتارستان و رئیس هیئت مدیره این باشگاه وارد مذاکره با قربان بردیف شده است. رسانه‌های روسی معتقدند در صورت بازگشت قربان بردیف به نیمکت روبین‌کازان، سردار آزمون نیز دوباره به تیم سابقش بازخواهد گشت.

قربان بردیف 2 روز قبل از سمت‌های نایب‌رئیسی و مربیگری تیم فوتبال روستوف کناره‌گیری کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید