دروازه بان پرسپولیس، فرشته عذاب سرخ پوشان

بیرانوند درحالی به پرسپولیس پیوست که انتظار می رفت در این تیم درخشش فوق العاده ای داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد تا پس از پایان یک فصل، هواداران خواستار فسخ قرارداد با وی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا بیرانوند درحالی پس از پایان لیگ پانزدهم قرارداد خود را با پرسپولیس 2 ساله بست که انتظار می رفت در این تیم درخشش فوق العاده ای داشته باشد و راهی اروپا شود اما این اتفاق رخ نداد تا پس از پایان یک فصل، هواداران خواستار فسخ قرارداد با وی شوند.

مبلغ قرارداد بیرانوند درحالی از سوی سازمان لیگ 950 میلیون تومان اعلام شده که طبق شنیده ها این مبلغ بالاتر است و سرخ پوشان با عقد قرارداد میلیاردی، بیرانوند را در پرسپولیس حفظ کرده اند.

اما هواداران که فوتبال را بهتر از هرکس دیگری می دانند، از مسئولان درخواست دارند تا به جای هزینه های گزاف، این بازیکن را به فروش برسانند و با پول رضایت نامه، 2 بازیکن جوان را جذب کنند.

بیرانوند درحالی در پرسپولیس ماندنی شد که هواداران سرخپوش هیچ علاقه ای به وی ندارند و خواستار جایگزینی مظاهری به جای او شده اند.

پرسپولیسی که پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اعتصاب کرده بودند و هواداران لقب " بی غیرت" را به آنها داده بودند در هفته بیست و نهم با نتیجه 3 بر 3 به تساوی رسیدند تا کلکسیون اشتباهات بیرانوند کامل شود.

علیرضا بیرانوند در آستانه ثبت دریافت سه گله‌ی دیگری در لیگ شانزدهم قرار داشت و با کلکسیون اشتباهات خود باعث شد تا ذوب آهن به گل سوم خود نیز دست یابد.

اشتباه در خروج باعث شد تا دو گل به حساب ذوب آهن ثبت شود و این مساله در حالی رقم خورد که اگر گل اول نماینده اصفهان به نام او نوشته نشود.

بیرانوند در گل دوم پرسپولیس با اشتباه خود در خروج باعث شد تا جری بنگستون ساده ترین کار برای باز کردن دروازه پرسپولیس را داشته باشد و در ادامه نیز روی گل سوم یک حرکت غیرحرفه‌ای و آماتورگونه باعث شد تا جری بنگستون صاحب فرصت شده و دروازه سرخپوشان را برای بار سوم باز کند. بیرانوند که به قصد دفع توپ پشت مدافعان پرسپولیس از دروازه خارج شده بود، با اشتباه در محل دفع توپ باعث شد تا بنگستون با سرعت به او نزدیک شده و در ادامه نیز توپ را تقدیم او کرد و در حال بازگشت به دروازه با ضربه حرفه ای مهاجم هندوراسی تسلیم شد. 

حال باید دید آیا با اشتباهات پی در پی بیرانوند، وی در پرسپولیس خواهد ماند یا جای خود را به  مظاهری می دهد؟

دیدگاه تان را بنویسید