محرمی در رده دوم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا/ بیت‌سعید در جایگاه ششم است

دو بازیکن تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در بین برترین بازیکنان این هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان بازی‌های دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با مشارکت اسپانسر خود یعنی «تویوتا» اقدام به معرفی برترین بازیکنان این هفته این رقابت‌ها کرد که بر این اساس تیراسیل دانگدا از تیم موانگتانگ یونایتد تایلند با کسب 8.3 امیتاز در رده نخست این فهرست ایستاده است. او در شکست 3 بر یک خانگی تیمش برابر کاوازاکی فرونتاله ژاپن یک گل به ثمر رساند و 36 پاس سالم به هم‌تیمی‌هایش داد.

صادق محرمی، دفاع راست تیم فوتبال پرسپولیس هم با کسب 8.2 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. مدافع سرخپوشان در تساوی بدون گل مقابل لخویا عملکرد قابل‌توجهی داشت و 40 پاس سالم هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته و پرداخته کرد.

کیم هو جون، دروازه‌بان تیم ججو یونایتد کره‌جنوبی هم با کسب 8.1 امتیاز رده سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داد. او در بازی مقابل اوراوا رِد دایموندز ژاپن که تیمش به برتری 2 بر صفر رسید، 8 بار دروازه‌اش را از باز شدن نجات داد و 33 پاس سالم هم به هم‌تیمی‌هایش داد.

حسن بیت سعید، مهاجم تیم استقلال خوزستان هم که در شکست 2 بر یک این تیم مقابل الهلال عربستان یک گل به ثمر رساند و 27 پاس سالم به هم‌تیمی‌هایش داد نیز جایگاه ششم این رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید