نامه اسدی به باشگاهها: از طریق دلال بازیکن نگیرید

دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای از باشگاه‌های فوتبال و فوتسال خواست تا از کارگزاران رسمی برای نقل و انتقالات بازیکنان خود استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا اسدی با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور و سازمان لیگ فوتبال و فوتسال، از آنها خواست تا از کارگزاران رسمی  برای نقل و انتقالات بازیکنان خود استفاده کنند.

در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به اینکه در حال حاضر نقل و انتقالات بازیکنان در فوتبال ایران از طریق کارگزاران رسمی انجام می‌شود، طبق اطلاع و گزارش‌های رسیده، برخی از باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال و فوتسال اقدام به شناسایی، جذب و انعقاد قرارداد با بازیکنان از طریق دلالان و کارگزاران غیر رسمی فوتبال کرده‌اند که همین امر باعث بروز فساد در این زمینه شده است. بر همین اساس، به باشگاه‌ها و مدیران فوتبال و فوتسال ابلاغ می‌شود که در این رابطه از وجود کارگزاران غیر رسمی بهره نگرفته و تمامی تعرفه بازیکنان و نقل و انتقالات باید از طریق کارگزاران رسمی انجام پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مطابق آیین نامه‌ها با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و مسئولیت این امر متوجه مدیران باشگاه‌ها خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید