اعلام برنامه تمرینی پرسپولیس در قطر

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه به دوحه پرواز خواهد کرد و بعد از سه جلسه تمرین و انجام بازی برابر لخویا، روز چهارشنبه به تهران باز خواهد گشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پندار خمارلو گفت: کاروان تیم روز شنبه ساعت 12:45 دقیقه به وقت تهران به سمت دوحه پرواز خواهد کرد و ساعت 13:20 دقیقه به وقت قطر زمان نشستن پرواز ما در فرودگاه دوحه اعلام شده است. همان شنبه شب از ساعت 20 به وقت محلی اولین تمرین در قطر را انجام می‌دهیم و تمرین دوم ما هم روز یکشنبه در همین ساعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمرین روز پیش از بازی هم ساعت 20:30 دقیقه روز دوشنبه به وقت محلی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه برگزار می‌شود. البته این زمان برای تمرین را ما تقاضا کرده‌ایم که این مسئله بر اساس برنامه شام و استراحت تیم در نظر گرفته شد.

خمارلو در پایان افزود: اختلاف ساعت بین تهران و دوحه یک ساعت و نیم است و بازی به وقت تهران ساعت 23:30 دقیقه انجام می‌شود که در ورزشگاه السد خواهد بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا با این مسئله موافقت کرده است و خوبی این ورزشگاه به خاطر داشتن سیستم تهویه هوا است. زمان بازگشت کاروان تیم هم با پرواز ساعت 18:50 دقیقه روز چهارشنبه به وقت دوحه خواهد بود و طبق برنامه، پرواز ساعت 22:25 دقیقه به وقت تهران در فرودگاه حضرت امام (س) به زمین خواهد نشست. همچنین برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از دوحه راهی کشورشان خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید