طارمی پنالتی نزن‌ترین مهاجم آسیایی!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با از دست دادن دو ضربه پنالتی در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل به پنالتی نزن ترین بازیکن آسیایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم لخویا بود و در حالی در این دیدار تن به تساوی بدون گل داد که طلایی ترین فرصت این تیم برای رسیدن به گل توسط مهدی طارمی در دقیقه ۸۲ ازدست رفت.

طارمی در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که سابقه هدر دادن پنالتی در همین مسابقات را داشت. او که یکبار دیگر در ورزشگاه آزادی برای تیمش پشت ضربه پنالتی ایستاد و با بی دقتی هرچه تمامتر پنالتی اش را به هدر داد.

طارمی که بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا است، یکبار در همین ورزشگاه آزادی و برابر الریان پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که قصد داشت پنالتی‌اش را با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه کند، آن را از دست داد که تیمش در نهایت در آن بازی خانگی تن به تساوی بدون گل داد و برای دومین بار نیز این اتفاق را به نوعی دیگر در مقابل لخویا رقم زد.

بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا با از دست دادن دو پنالتی در بازی‌های خانگی تبدیل به پنالتی نزن ترین مهاجم آسیایی است و نکته جالب اینجاست که هرگاه در بازی‌های خانگی این بازیکن پنالتی از دست داده، تیمش مقابل حریف به تساوی بدون گل رسیده است.

باید دید که آیا باز هم در صورت به دست آمدن ضربه پنالتی برانکو اجازه زدن ضربه را به طارمی می دهد یا خیر. 

 

دیدگاه تان را بنویسید