تاج: درباره محرومیت تماشاگران تذکر دادم اما کسی جدی نگرفت

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از محرومیت هواداران پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و گفت که تذکر داده اما کسی جدی نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در حاشیه دیدار پرسپولیس - لخویا، گفت: الان می‌بینید که ورزشگاه غم آلود است. اینکه هوادار محروم شود، خوب نیست. تنها امتیازی که ما داریم، امتیاز هوادار است. الان بازی شروع شده، اما انگار اصلا بازی در جریان نیست.

وی افزود: امیدوارم یک روزی، همه به سمتی برویم که محرومیت هواداران به یک عادت برای ما تبدیل نشود که ما به این موضوع عادت کنیم، چون محرومیت آنها، یک تهدید است. ما خودمان در هفته گذشته جلساتی گذاشتیم. با مسئولان امنیتی هم جلساتی برگزار کردیم. امروز هم به طور کلی روی رویه عادت کمی سخت گرفتیم، اما الان این اتفاقی است که افتاده است.

تاج درباره عدم حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس - لخویا گفت: باید ابعاد این اتفاق شناسایی و به آن رسیدگی شود که چرا چنین اتفاقی رخ داد. خوشبختانه ابعاد این اتفاق را رسیدگی می‌کنیم اما خودم راضی نیستم. اتفاقی است که افتاده و فدراسیون فوتبال تلاش خود را کرد که جلوی این رویه را بگیرد. یک بازی مهم نیست و این اتفاقات نباید باب شود. امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه AFC یک بار محرومیت پرسپولیس را تعلیق کرده بود، گفت: خودم 20 روز پیش به وسیله رسانه‌ها و خیلی جدی گفتم که مواظب باشید. من این تذکرات را جدی گرفتم و گفتم که اوضاع خوب نیست. به هر زبان بی‌زبانی گفتم که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، اما کسی گوش نکرد و جدی نگرفت و شاید از این به بعد دیگر جدی بگیرند. روز گذشته (در بازی استقلال - العین) که جو ورزشگاه خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: هواداران می‌توانند به هزار گونه تیم خود را تشویق کنند اما برخی کارها ممنوع است. هواداران می‌توانند هورا بکشند، تشویق کنند و همه با هم از جای خود بلند شوند، اما پرتاب ترقه به سمت داور و اتفاقاتی که در بازی قبل رخ داد، ممنوع است.

تاج با اشاره به محرومیت محسن فروزان، خاطرنشان کرد: من حکم و نامه فروزان را ندیده‌ام، اما او حق اعتراض دارد و ما هم این موضوع را به او گفتیم.

وی درباره برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی، گفت: یک بازی تدارکاتی خیلی خیلی خوب و اردوی مناسبی در اتریش پیش‌رو داریم. روز بازی با ازبکستان هم برنامه‌هایی داریم که از همه روسای فدراسیون پیش از انقلاب تجلیل می‌کنیم، چون آنها زحماتی کشیدند که ما 5 دوره به جام جهانی برویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید