فاکتورهایی تاثیرگذار در انتقال گریزمان به منچستر یونایتد

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، شب گذشته اعتراف کرد که شانس پیوستن او به منچستر یونایتد در تابستان آتی وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گریزمان سومین سال حضورش در اتلتیکو را پشت سر گذاشت اما این احتمال وجود دارد که او فصل بعد در یونایتد توپ بزند. او شانس پیوستنش به جمع شیاطین سرخ را از 10، 6 می داند.

البته این انتقال به سادگی میسر نخواهد بود. گریزمان سال گذشته قرارداد خود را تمدید کرد و تا 2020 با روخی بلانکوس ها قرارداد دارد.

 

 

 

 

فاکتور اصلی برای پیوستن گریزمان به یونایتد، راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان است. برای این مهم، شیاطین سرخ فردا در فینال لیگ اروپا باید بر آژاکس غلبه کنند؛ در غیر این صورت فصل بعد نیز باید در لیگ اروپا به میدان بروند. یونایتد در لیگ برتر نتوانست در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد و شانس کسب سهمیه از لیگ را از دست داد. گریزمان در صورت عدم راهیابی یونایتد به لیگ قهرمانان، حاضر به جدایی از اتلتیکو نخواهد شد.

 

 

 

 

دومین عامل تاثیرگذار، به پیشنهاد یونایتد بر می گردد. گریزمان در اتلتیکو حقوق بالایی دریافت می کند و شیاطین سرخ باید رقمی قابل توجه به وی پیشنهاد بدهند. گفته می شود که 17 میلیون یورو در سال، رقم موردنظر مورینیو برای جذب ستاره فرانسوی است.

 

 

 

 

عامل بعدی، تعیین تکلیف اتلتیکو در نقل و انتقالات تابستانی است. این باشگاه فعلا از خرید بازیکن محروم است ولی فرجام خواهی به این حکم، در دادگاه حکمیت ورزشی در دست  بررسی است. اگر محرومیت اتلتیکو پابرجا بماند، بسیار بعید به نظر می رسد که اتلتیکو با جدایی گریزمان موافق کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید