ناظم‌الشریعه: دیدار مقابل تایلند سخت‌تر از فینال است

مدیر تیم زیر ۲۰ سال کشورمان اعتقاد دارد دیدار تیم ایران مقابل تایلند سخت‌تر از مسابقه فینال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی 6 بر 2 تیم زیر 20 سال کشورمان مقابل لبنان و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا اظهار داشت: کار با جوانان مشکلات خودش را دارد و سخت است. برای اولین بار است که این مسابقات برگزار می‌شود و همه می‌دانند چقدر شرایط سخت است. به نظرم بازی اصلی تیم ما در این مسابقات با تایلند است.

وی ادامه داد: تایلند هم خودش تیم خوبی است و هم از حمایت تماشاگرانش برخوردار است. تماشاگران تایلندی خیلی تأثیرگذار  هستند اما با اعتقادی که ما به تیم‌مان داریم مشکلی برای‌مان پیش نخواهد آمد. بازی سختی داریم ولی مطمئناً با توجه به تجربه کادرفنی و درایت بازیکنان نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد و به فینال خواهیم رسید. دیدار مقابل تایلند، حساس‌تر و سخت‌تر از فینال است اما می‌توانیم در این دیدار موفق شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه «آیا از بازیکنان تیم زیر 20 سال برای حضور در تیم بزرگسالان دعوت خواهد کرد یا خیر؟» عنوان کرد: تیم زیر 20 سال هم تیم ملی است، فرقی ندارد. برای ما تیم نوجوانان هم زمانی که تشکیل می‌شود حکم تیم ملی را دارد و کادرفنی‌اش هم کادرفنی تیم ملی است. اضافه شدن بازیکنان زیر 20 سال به تیم بزرگسالان بستگی به شرایط خود بازیکنان دارد. ما به جوانان اعتقاد داریم و بازیکنانی که حق‌شان است به تیم بزرگسالان دعوت خواهند شد. تیم زیر 20 سال و حتی تیم «ب» کشورمان پشتوانه تیم بزرگسالان است و فرقی با تیم ملی ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید