حمایت دوچرخه سواران از کودکان سرطانی

رکابزنان کارو تلاش در حمایت از کودکان مبتلا به بیماریهای خاص با شعار "همه با هم برای شادی کودکان" در حرکتی نمادین مسیر تهران تا باکو را رکاب می زنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دوچرخه سواران جامعه کار و تلاش در حمایت از کودکان مبتلا به بیماری های خاص عصر امروز از بیمارستان محک حرکت نموده وپس از طی مسیر ٨٥٠ کیلومتری و بازدید از بیمارستان رشت به همراه چند تن از رکابزنان کشور آذربایجان برای بازدید ازبیمارستان کودکان کشور آذربایجان وارد باکو خواهند شد.

در همین راستا،  گروه دوچرخه سواری پس از عزیمت به تهران پیام خود (همه با هم برای شادی کودکان) را به بیمارستان کودکان محک خواهد برد و پس از تقدیم تندیس برنامه راهی رشت خواهد شد که در آنجا از بخش هماتولوژی و آنکولوژی کودکان  بازدید خواهد نمود سپس مسیر را به سمت مرز آستارا و پس از آن باکو پایتخت آذربایجان ادامه می دهد. در باکو نیز از بیمارستان کودکان آن کشور نیز بازدید خواهد شد.

هدف از این برنامه کمک به معرفی این کودکان به جامعه و آشنایی مردم عزیز با مشکلات پیش رو در درمان این کودکان می باشد و نکته بعدی کمک به این کودکان برای خارج شدن از انزوای اجتماعی با داشتن برنامه هایی بر بالین بیماران خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید