فوتبال نوجوانان پانداکاپ

تیم ملی فوتبال نوجوانان مقابل مجارستان متوقف شد

قهرمان مسابقات پانداکاپ مقابل تیم فوتبال نوجوانان ایران متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در پانداکاپ 2017 مقابل تیم جوانان مجارستان به تساوی رسید.

شاگردان چمنیان در سومین و آخرین بازی خود در پانداکاپ، مقابل مجارستان به میدان رفتند و در حالی که در نیمه نخست دو بر صفر عقب بودند در نیمه دوم دو گل زدند تا بازی به تساوی دو بر دو کشیده شود.

تیم نوجوانان ایران نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و تنها پس از گذشت 5 دقیقه از آغاز بازی، شوت شریفی به تیر دروازه مجارستان برخورد کرد و این نوید یک بازی هجومی را‌ می‌داد. در دقیقه 60، صیادمنش پس از دریبل دروازه بان مجارستان گل نخست ایران را زد و 10 دقیقه بعد او از روی نقطه پنالتی گل دوم و تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

تیم نوجوانان ایران در دقایق پایانی این فرصت را داشت تا گل سوم را بزند و بازی را با پیروزی پشت سربگذارد، اما چند فرصت از دست رفت تا این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

با این نتیجه، مجارستان که یک سال و نیم از تیم نوجوانان ایران بزرگ‌تر بود، قهرمان پانداکاپ شد. این تیم که در بازی‌های قبلی اسلواکی و چین را شکست داده بود مقابل تیم نوجوانان ایران متوقف شد تا نوار پیروزی‌هایش قطع شود.

در همین حال، رتبه نهایی تیم ایران در این تورنمنت بستگی به نتیجه بازی چین و اسلواکی دارد. اگر چین در این بازی به پیروزی برسد و یا حتی مساوی کند، مقام دومی ایران قطعی می‌شود و اگر اسلواکی به پیروزی برسد،این تیم به رتبه دوم می‌رسد و تیم نوجوانان ایران سوم خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید