پس از شکست والیبال ایران در یک بازی دوستانه

کولاکوویچ: لهستان در خط سرویس بهتر از ما کار کرد/ غفور در این بازی آماده نبود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رویارویی با لهستان فقط یک بازی نبود، بلکه یک جشن بزرگ بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان درمورد این مسابقه گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که این یک افتخار بزرگ است که ما اینجا هستیم. این یک احترام بزرگ برای فدراسیون والیبال ایران است، چرا که این فقط یک بازی نبود،‌ بلکه یک جشن بزرگ بود که فدراسیون لهستان آن را ترتیب داده بود.

وی ادامه داد: در ابتدای تمام ست‌ها با تمرکز بالایی بازی کردیم، اما بعد از کمی تمرکزمان را از دست دادیم. این موضوع به خصوص در دریافت‌ها واضح بود. اگر بتوانیم توپ را کنترل کنیم بازی را هم می‌توانیم کنترل کنیم. برای ما این مهم بود که بتوانیم با تیمی مثل لهستان بازی کنیم. تیمی که دریافت‌ و سرویس‌های خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ما باید باهوش بازی کنیم، خاطرنشان کرد: در دقایقی از بازی باهوش بودیم، اما در کل بازی این گونه نبود و نتیجه‌ هم به این شکل رقم خورد که مشکلی نیست. از برخی  قسمت‌های بازی راضی هستم و از قسمت‌های دیگر نه؛ در حال‌ حاضر از شرایط فعلی رضایت دارم.

کولاکوویچ عنوان کرد: فکر می‌کنم که لهستان مخصوصاً در خط سرویس بهتر از ما کار کرد. ما امتیازات پشت سرهمی را از دست دادیم. غفور هم کاملاً در این بازی آماده نبود، اما باید به او بازی می‌دادیم تا با تیم هماهنگ شود. لهستان از وضعیت ما بهترین استفاده را در این بازی برد، اما مشکلی نیست و ما باید به کار کردن ادامه‌ دهیم و کار تیمی‌مان را بهتر کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید