پیام تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران، حضور پرشور مردم عزیز کشورمان در پاى صندوق‌هاى رأى اعم از ریاست جمهورى و شوراهاى شهر و روستا که بى‌شک در سایه هدایت‌هاى بى‌بدیل مقام معظم رهبرى صورت پذیرفت، تقدیر کرد و آن را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این پیام آمده است؛ ملت بزرگ، قدرشناس و فهیم کشورمان با حضور چشمگیر خود پیامی بزرگ و قاطع را به تمام دنیا فرستادند و صفحه‌ای درخشان در کتاب تاریخ ایران رقم زدند.

پیامی که در آن فارغ از هر نظری که نسبت به کاندیداهای محترم وجود داشت عقیده‌ای خدشه‌ناپذیر به نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد و به اثبات رساند که این مردم با تمام قوایی که دارند، برخلاف ادعاهای نادرستی که در گوشه و کنار دنیا مطرح می‌شود، پشت سر نظام و مسوولان خود ایستاده‌اند و به هیچ قدرتی اجازه نخواهند داد که گوشه چشمی به ایران عزیز و نظام گرانقدر آن داشته باشند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به سهم خود از مردم غیرتمند ایران بابت این استقبال بی‌نظیر از مسوولیت خود و فرمایشات گوهر بار رهبر عزیزمان‌، تقدیر و تشکر نموده و این پیروزی فراگیر را به تمام ملت ایران تبریک می‌گوید. این موفقیت را به جناب آقای حسن روحانی رییس جمهور محترم دولت که با آرای قاطع این مردم عزیز، بار دیگر به عنوان ریاست جمهوری ایران برگزیده شدند، تبریک عرض می‌کنیم. از خداوند متعال نیز می‌خواهیم با تدبیر رییس جمهور محترم و کارآمدى وزرای محترم دولت دوازدهم، در کنار همت و همبستگی ملت شریف کشورمان، روز به روز شاهد ایرانی پرامیدتر و مقتدرتر باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید