چند نکته نگران‌کننده درباره سرخ پوشان

پرسپولیس در حالی به محرومیت از حضور هوادارانش در بازی رفت با لخویا محکوم شده است که آنها سخت امیدوار بودند با فشار یکصد هزار تماشاگر، بتوانند دروازه خودشان را در تهران بسته نگه دارند و یک گام بلند به سمت صعود بردارند

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  اما اکنون مشکل بزرگی در این مسیر به وجود آمده. البته سرخ‌ها بلافاصله در مورد این رای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرده‌اند، اما دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب نتجه نهایی بازبینی پرونده به تهران نرسیده است. به طور کلی پرسپولیس در این دوره از رقابتها به طور پیاپی درگیر محرومیت‌های عجیب غیرفوتبالی بوده است. بزرگترین ضربه به این تیم و البته سایر نمایندگان ما زمانی وارد شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب با درخواست عربستانی‌ها برای بازی در زمین بی‌طرف موافقت کرد. به این ترتیب پرسپولیس هم هر دو بازی رفت و برگشت را با الهلال در عمان برگزار کرد و صرفا به خاطر گل نزدن در بازی رفت، در موقعیت ضعیفی نسبت به این تیم قرار گرفت. بعدتر داستان محرومیت جلال حسینی به خاطر درگیری با بازیکن لخویا پیش آمد و ضربان سرخ‌ها را به شماره انداخت. پرسپولیس در پی 90دقیقه حمله روی دروازه الریان موفق به گلزنی نشد تا بازیکنان حریف به شادی‌های تحریک‌آمیز بپردازند. اینجا بود که جلال حسینی از کوره در رفت و به خاطر درگیری کارت زرد دومش در این مسابقات را گرفت. کاپیتان پرسپولیس به همین راحتی بازی مرگ و زندگی با الهلال را از دست داد و البته خوش‌شانس بود که زوج عجیب انصاری و ربیع‌خواه در آن بازی مقاومت کردند!

نتایج معنادار

حالا هم قصه آخرین محرومیت پرسپولیسی‌ها پیش آمده که مربوط به تماشاگران این تیم در بازی با الریان است. واقعیت آن است که قرمزها از نظر تاریخی اتکای زیادی به هواداران‌شان دارند. آنها دو سال پیش در آزادی لخویا را سه بر صفر و الهلال را یک بر صفر بردند، اما در بازی برگشت از هر دو تیم سه گل خوردند تا به جمع هشت تیم برتر قاره نرسند. این در حالی است که شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانست در این مورد تصمیم متعادل‌تری بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید