آغاز تمرینات غیر رسمی تیم ملی فوتبال در زمین پژوهشگاه صنعت نفت

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران به صورت غیررسمی با حضور بازیکنانی که در ایران بازی می‌کنند در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت تهران آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران از هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه 22 خرداد امسال در تهران به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت. بر همین اساس برنامه آماده سازی شاگردان کی‌روش از قبل از این دیدار آغاز شده و شاگردان کارلوس کی‌روش برای برپایی اردویی تدارکاتی 5 خرداد راهی کشور اتریش خواهند شد.

این در حالی است که هفته گذشته کادرفنی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای برگزاری اردوی اتریش و همچنین بازی تدارکاتی مقابل مونته نگرو را به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه بانان: محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، حامد لک

مدافعین: رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی زادگان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز، وحید محمدزاده، سعید آقایی

هافبک ها: مهدی ترابی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، احسان پهلوان

مهاجمین:ساسان انصاری، کریم انصاریفرد، سردار آزمون

در همین راستا تمرینات تیم ملی فوتبال ایران به صورت غیررسمی با حضور بازیکنانی که در ایران بازی می‌کنند از روز گذشته زیر نظر اوسیانو کروز در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت تهران آغاز شده و تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان تا روز اعزام به اتریش ادامه خواهد داشت.

همچنین ملی‌پوشانی که در لیست کی‌روش هستند صبح امروز در سفارت اتریش حاضر شده و برای دریافت روادید این کشور اقدامات لازم را به عمل آوردند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری اردوی اتریش به مدت 8 روز، سپس راهی مونته‌نگرو خواهد شد و 14 خرداد ماه در ورزشگاه Podgorica City شهر پودگوریسا مونته‌نگرو به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت. این دیدار ساعت 23 به وقت ایران برگزار می‌شود.

تیم ملی 15 خرداد کشورمان بازخواهد گشت تا ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل ازبکستان آماده شوند.

تیم ملی ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی با 17 امتیاز صدرنشین است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید