ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان اعلام شد

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران، از اعلام ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هادی رضایی، مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران، ضمن اعلام ترکیب نهایی تیم‌های اعزامی والیبال نشسته مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی اخیر تیم‌های ملی، 24 بازیکن در قالب دو تیم آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در کنار بازیکنان، کادر فنی اعزامی به این مسابقات نیز مشخص شد و در بخش آقایان، علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربیان تیم ملی و خودم هم به عنوان سرمربی و سرپرست حضور دارم و در بخش بانوان نیز مریم ایرانمنش به عنوان مربی با ملی پوشان همراه است.

رضایی افزود: رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای تیم‌های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا، حائز اهمیت است. البته تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در ادامه گفت: این مسابقات در بخش آقایان با حضور تیم‌های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان با حضور تیم‌های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا از 5 تا 13 تیر ماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد. وی در پایان اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در این رویداد ورزشی را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم ملی مردان: داوود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیرحسین کفشدار، احمد ایری، حسین گلستانی، مهرزاد مهروان، میثم علیپور

تیم ملی بانوان: نسرین فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، بتول خلیل زاده، بتول جعفریان، رضوان میرزایی، مهری فلاحی، فرزانه حیدری، زینب ملکی، زهرا دانای طوس، مژگان سعیدی

 

دیدگاه تان را بنویسید