زیدان: نمی‌توانیم پشت تاریخچه رئال پنهان شویم

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی از شاگردانش خواست در بازی فردا با روخی‌بلانکو تنها به فکر پیروزی باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان که شاگردانش پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (چهار‌شنبه) در بازی برگشت از این مرحله در ورزشگاه ویسنته کالدرون میهمان روخی‌بلانکو هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: به لحاظ روحی باید نتیجه‌ای که در بازی رفت به دست آوردیم را به دست فراموشی بسپاریم و برای پیروزی در این بازی بکوشیم. می‌دانیم که پیش از این هم موفق به انجام چنین کاری شده‌ایم، اما به هر حال کار دشواری در پیش داریم.

وی افزود: ایده ما ارائه بازی با حداکثر توان‌مان برابر اتلتیکو مادرید است و به چیزهای منفی هم فکر نمی‌کنم. باید هر روز سخت تلاش کنیم و نباید در هیچ یک از بازی‌های‌مان به خصوص در بازی‌های بزرگ دست از تلاش بکشیم. اطمینان دارم که اتلتیکو هم با تمام قوا به مصاف ما خواهد آمد، اما سعی می‌کنیم تا بازی مدنظر خود را به نمایش بگذاریم. از همان دقیقه اول باید سبک بازی خود را مشخص کنیم و نمی‌توانیم پشت تاریخچه باشگاه رئال مادرید پنهان شویم. تاریخ باشگاه رئال از ما می‌طلبد که فردا برای پیروزی پا به میدان بگذاریم. با این وجود در بازی فردا هر اتفاقی تا آخرین لحظه بازی ممکن است، رخ دهد و باید خود را آماده رویارویی با هر چیزی کنیم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تصریح کرد: رئال در چند سال اخیر در دو فینال لیگ قهرمانان با شکست اتلتیکو به قهرمانی رسیده، اما این بازی کاملاً متفاوت است. پیروزی در دو فینال مقابل اتلتیکو و شکست دادن آنها در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی، تضمینی برای حذف نشدن از این رقابت نیست.

زیزو تأکید کرد: ما در باشگاه رئال مادرید عاشق این هستیم که تا آخرین لحظه برای کسب جام رقابت کنیم. بازی فردا هم برای ما حکم بازی فینال را دارد که باید در آن تمام تلاش‌مان را به کار ببندیم و در کنارش آرامش خود را حفظ کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنانش هم گفت: ناچو در هر پستی قادر به بازی کردن است. په‌په و واران هم به زودی به ترکیب تیم باز خواهند گشت.

زیدان درباره شایعاتی که در مورد تلاش رئال برای خرید دو بازیکن مطرح است، خاطرنشان کرد: وینیسیوس؟ به شخصه او را نمی‌شناسم. تئو هرناندس؟ این چیزی است که بعداً در موردش می‌توانیم صحبت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید