سوء قصد راننده بی‌حوصله به جان قهرمان توردوفرانس

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های دوچرخه‌سواری توردوفرانس تا تبدیل شدن به چهارمین قربانی این رشته که طی یک ماه اخیر جانش را از دست می‌دهد، فاصله زیادی نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریس فروم رکابزن انگلیسی تیم اسکای در صفحه توییتر خود اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) از یک سانحه رانندگی جان سالم به در برده است.

فروم که سال گذشته فاتح رقابت‌های توردوفرانس (معتبرترین تورنمنت دوچرخه‌سواری دنیا) شد، اعلام کرد که در یکی از جاده‌های جنوب فرانسه مشغول تمرین بوده است که راننده‌ای بی‌حوصله پشت سر او قرار می‌گیرد و برای کنار زدن او از سر راهش به عمد به او می‌زند، به دوچرخه‌اش صدمه‌ای جدی وارد می‌کند و از محل متواری می‌شود.

او در توییترش با انتشار عکسی از دوچرخه خود بعد از تصادف، نوشته است:« همین الان یک راننده بی‌حوصله که دنبالم بود، به عمد به من زد. خدا را شکر خودم سالم هستم اما دوچرخه‌ام نابود شد.»

این سومین حادثه رانندگی جدی است که طی یک ماه اخیر برای اهالی رشته دوچرخه‌سواری رخ می‌دهد. پس از میکله اسکارپونی، قهرمان سابق جیرو ایتالیا که 22 آوریل (دوم اردیبهشت) در حال تمرین در ایتالیا با یک ون برخورد کرد و جانش را از دست داد، دو روز پیش نیز دو رکابزن اسپانیایی در این کشور به دلیل برخورد با خودرویی که راننده‌اش مشروبات الکلی مصرف کرده بود کشته شدند و یک رکابزن دیگر هم در این حادثه مجروح شد که حال او وخیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید