لیست خروجی استقلالی ها مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خریدهای جدید نقل و انتقالات با مشکل کم بودن تعداد سهمیه بزرگسالان مواجه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  طبق آیین‌نامه سازمان لیگ هر تیم لیگ برتری می‌تواند از 18 بازیکن بزرگسال در فهرست خود استفاده کند و سایر نفرات باید بازیکنان زیر 23 سال باشند.

با این وجود با شروع لیگ هفدهم سن 4 بازیکن استقلال که فصل قبل در فهرست بازیکنان زیر 23 سال بودند به بازیکنان بزرگسال اضافه می‌شود و با این شرایط علیرضا منصوریان برای شروع فصل جدید باید تا حد امکان فهرست خود را خالی کند. 

محسن کریمی، رابسون جانواریو، فرشید اسماعیلی و علی سیار 4 بازیکنی هستند که با شروع فصل جدید به سهمیه بزرگسال استقلال اضافه می‌شوند و با حضور آنها استقلال دیگر جای خالی برای سهمیه بازیکن بزرگسال نخواهد داشت و 18 بازیکن این تیم به این شکل پر می‌شود.

از طرفی قرار است روزبه چشمی به لیست آبی ها اضافه شود .به این ترتیب یک جای خالی بزرگسالان به این بازیکن اختصاص دارد .

استقلالی‌ها به ازای هر بازیکن جدیدی که جذب کنند باید نام یک بازیکن را از فهرست خود خارج کنند تا جا برای خرید بازیکنان جدید باز شود.

همچنین ناگفته نماند منصوریان تنها به خرید یک بازیکن بسنده نمی کند و در نظر دارد حداقل 3 تا 4 بازیکن مورد نیاز خود را برای فصل آتی به خدمت بگیرد .بنابراین آبی پوشان باید خروج تعدادی از بازیکنان را در دستور کار قرار دهند.

به این ترتیب گفته می‌شود به جز میعاد یزدانی و علیرضا سیار، وریا غفوری، فرشید باقری و لئوناردو پادوانی بازیکنانی هستند که ممکن است از جمع آبی‌ها جدا شوند.

با خروج بازیکنان نام برده شده استقلالی ها می توانند به راحتی بازیکنان مد نظر خود را برای لیگ هفدهم جذب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید