مقصد احتمالی په‌په در فصل آینده مشخص شد

یک نشریه اسپانیایی از احتمال قریب به یقین پیوستن مدافع میانی کهکشانی‌ها به PSG‌ خبر داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه «لارگرو»ی اسپانیا مدعی شده است که په‌په را می‌توان جزو بازیکنان فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن دانست. PSG، په‌په را سال 2012 زمانی که ژوزه مورینیو هدایت رئال مادرید برعهده داشت نیز می‌خواست اما آن سال نتوانست او را با پیشنهاد 25 میلیون پوندی‌اش به خدمت بگیرد. امسال اما شانس سورمه‌‌ای‌پوشان پارک دو پرنس برای جذب مدافع 34 کهکشانی‌ها بیشتر به نظر می‌رسد چون قرارداد او در پایان فصل منقضی می‌شود و هیچ اقدامی هم برای تمدید آن صورت نگرفته است.

اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به واسطه دوران مربیگری‌اش در سویا و تقابل‌هایی که با رئال مادرید داشت، شناخت کافی از مدافع میانی این تیم دارد و از قرار معلوم الان می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که دلیل عدم توافق رئال مادرید با په‌په بر سر مدت قرارداد جدید است. په په خواهان تمدید دو ساله قراردادش بوده اما باشگاه به او گفته است که بیش از یک سال قراردادش را تمدید نمی‌کند. په‌په برای اینکه شانس حضور در جام جهانی 2018 داشته باشد، باید در یکی از تیم‌های طراز اول اروپا‌‌یی به بازی‌اش ادامه دهد و به همین دلیل ابتدای سال جاری پیشنهادی قابل توجه از سوپرلیگ چین را رد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید