وحید امیری: خوشحالی ام به خاطر نام ایران بود

مهاجم پرسپولیس معتقد است که مزد زحمات اعضای این تیم تنها قهرمانی در لیگ برتر نبود، بلکه صعود از گروه در لیگ قهرمانان آسیا نیز جزو آن محسوب می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید امیری پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: بازی خیلی سختی بود و هر دو تیم تا دقیقه 90 شانس صعود داشتند. خدا را شکر که مزد زحمات خود را گرفتیم، چون مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ برتر نبود بلکه صعود هم جزو آن بود. امیدوارم به هدف خود برسیم. مانند مُشت هستیم و حاشیه‌ها نمی‌تواند ما را خراب کند. با قدرت پیش می‌رویم تا قهرمانی آسیا.

وی با بیان اینکه پرسپولیس امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت، تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم این بازی را پیروز شدیم. خوشحالی بیشتر من به خاطر نام ایران بود. تلاش می‌کنیم حرف‌های زیادی در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم چون خیلی وقت است که تیم ایرانی نتوانسته است به مراحل بالاتر صعود کند. امیدوارم امسال به خواسته خود برسیم.

مهاجم پرسپولیس در این باره که با نفت هم به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده بود، گفت: نفت هوادار نداشت اما انسجام داشت، پرسپولیس امسال هم هوادار دارد و هم انسجام. ما می‌توانیم تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برویم.

امیری در این خصوص که امسال با صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس می‌تواند سالی رویایی برای او باشد، خاطرنشان کرد: امسال با دو مربی خیلی خوب کار می‌کنم. کی‌روش که در جهان زبانزد است و برانکو نیز که وضعیت مشخصی دارد. امیدوارم این دو اتفاق رخ دهد.

وی در مورد طلب خود از باشگاه نفت تهران، با بیان اینکه نمی‌داند در این خصوص چه بگوید،‌ گفت: بالاترین مرجعی که باید به این گلایه‌ها رسیدگی کند، فدراسیون فوتبال است که کاری انجام نمی‌دهد. یک سال بی اجر و مزد کار کردیم. ما هم خانواده داریم و باید مالیات پرداخت کنیم. اداره مالیات قبول نمی‌کند که بگویی پولی نداده‌اند.

مهاجم سرخ‌پوشان درباره دیدار این تیم مقابل لخویا اظهار داشت: بازی خیلی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس از گروهی صعود کرد که همه می‌گفتند گروه مرگ است. بازی رفت ما در خانه خواهد بود که امیدوارم با کسب نتیجه‌ای خوب، به مرحله بعد بازی‌ها صعود کنیم.

امیری در این باره که گفته می‌شود بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شده است، تصریح کرد: از این خبر اطلاعی ندارم. تا الان که پولی نگرفته‌ایم اما امیدوارم بخشی از مطالبات ما پرداخت شود.

وی در مورد جذب بازیکنان نامداری چون گادوین منشا و اشاره به هم‌پست بودن این بازیکن با امیری خاطرنشان کرد: پست اصلی من هافبک چپ است و من کاری با سایر بازیکنان ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید