مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس دو- الوحده امارات یک / پیروزی یک نیمه ای سرخ پوشان در آزادی

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات با برتری دو بر یک سرخپوشان به اتمام رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ششمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی میزبان الوحده امارات است. پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی باید حریفش را شکست دهد و امیدوار باشد که در بازی همزمان، الهلال عربستان برابر الریان قطر، بازنده نباشد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی.

ترکیب الوحده امارات: راشد علی، محمد صلاح، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، حمدان الکمالی، خورخ والدیویا (خلیل ابراهیم - 333)، اسماعیل مطر، سباستین تاگلیابو، بالاز ژودزساک، ریم چانگ وو و احمد الاکبری.

نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات با پیروزی دو بر یک نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

همزمان با این دیدار الهلال عربستان و الریان قطر به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست دیدار الریان و الهلال با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به اتمام رسید.

دقیقه 2: ضدحمله سریع و خطرناک بازیکنان الوحده در نهایت به اسماعیل مطر ختم شد که ضربه او از  کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 10: حمله و کار تیمی پرسپولیسی‌ها با پاس نهایی سروش رفیعی برای وحید امیری همراه شد که  شوت این بازیکن راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 15: پاس رو به عقب وحید امیری به فرشاد احمدزاده و شوت این بازیکن یک کرنر را برای  پرسپولیس رقم زد.

دقیقه 16: کرنر ارسالی روی دروازه الوحده با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که دروازه‌بان الوحده  توپ را روی خط مهار کرد.

دقیقه 17: سروش رفیعی از اشتباه دروازه‌بان الوحده استفاده کرد و پس از تک به تک شدن با او دروازه  این تیم را گشود.

دقیقه 19: والدیویا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 20: حمله پرسپولیسی‌ها و پاس وحید امیری به مهدی طارمی، با ضربه این بازیکن همراه شد که گل دوم پرسپولیس را به دنبال داشت.

دقیقه 33: احمد الاکبری با شوتی از راه دور دروازه پرسپولیس را باز کرد که بیرانوند هم تماشاگر  دروازه‌اش بود.

دقیقه 38: پاس در عمق صادق محرمی به مهدی طارمی، این بازیکن را با دروازه‌بان الوحده تک به تک  کرد که ضربه مهاجم پرسپولیس راهی به دروازه نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید