واکنش سلطانی‌فر به بلوکه شدن پول فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع بلوکه شدن پول‌های فدراسیون فوتبال را از رئیس این فدراسیون بپرسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی گلف جام صلح و دوستی درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: 4 کشور خارجی به همراه ایران در این تورنمنت حضور دارند، گلف ورزشی است که کمتر توسعه پیدا کرده و به خاطر نیازی که به زمین‌های وسیعی دارد امکاناتش محدود است. ما باید به سمت زمین‌های حاشیه‌ شهر بپردازیم. گلف از جمله ورزش‌هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد و اتباع کشورهای دیگر در ایران بسیار مشتاق هستند از امکانات این ورزش در کشورمان استفاده کنند، طبیعی است که اگر زیرساخت‌های این رشته را توسعه دهیم طرفداران آن نیز بیشتر می‌شوند و با توجه به اینکه این ورزش نیز المپیکی شده باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار فدراسیون قرار ندارد، گفت: فدراسیون برای استفاده از این مکان مشکلی ندارد هرچند که اگر این مکان به صورت انحصاری در اختیارش باشد، بسیار مطلوب است. به هر حال باید از زمین‌های خارج از شهر نیز استفاده شود و ما باید مذاکره کنیم و ببینیم در کجا می‌توانیم زمینی به وسعت 50 تا 55 هکتار را در اختیار این ورزش قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره موضوع سرباز قهرمان و نبودن اینگونه بازیکنان فوتبال در تیم‌های غیرنظامی عنوان کرد: این موضوع آیین‌نامه خاص خودش را دارد، البته از دو، سه‌ماه پیش مکاتباتی را کرده‌ایم تا گشایشی نیز برای سایر باشگاه‌ها صورت بگیرد. ما در این باره در حال رایزنی هستیم و نظرمان آن است که سایر تیم‌ها نیز بتوانند از اینگونه بازیکنان سرباز قهرمان استفاده کنند. 

سلطانی‌فر در پاسخ به سوالی در خصوص بلوکه شدن پول‌های فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این موضوع را از رئیس فدراسیون بپرسید. 

وی درباره شرایط فدراسیون تیراندازی با کمان و اساسنامه آن که به تصویب هیئت دولت نرسیده است، گفت: درباره این موضوع از داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سوال کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید